Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Contest Baju Raya Sedondon



Emmmm aku terbaca tentang contest ni dlm blog Miela77, mcm best je... mula2 dok pikir2 jgk, nak msk ke taknak.... kalau masuk contest ni, kira ni 2nd contest aku masuk.... mula2 dulu cuba2, tp bila dah masuk rasa nak masuk lagi....

jadi aku pun menjengah blog iburikazz..... menarik sungguh contest nih..... em baik aku cuba nasib aku kan.... lagi pun raya dah nak dekat walaupun belom start posa lagi.... semangat nak beraya lah katakan..

so Iburikazz....meh layanzzz gambar family aku yg pakai sedondon sewaktu raya tahun lepas....

Nilah gambar kami berpakaian sedondon....Raya Tahun 2008 warna Ungu.... kalau nak tahu sebenarnye bkn family kami je tp seluruh family (sebelah hubby) pakai baju yg sama....



Nama Pasangan Sedondon di atas:
Mr. IRWAN & Mrs. ILAH FAZILAH (+ Adriana Syafiqah)

Tema Baju Raya Tahun Ini:
GOLD


Syarat-syarat yg lain... rasanye sume dah dipenuhi.... moga2 ada luck.... amin....

1 comment:

Naz-Segalanya disini said...

saya dah view entry awk.mekaseh

Related Posts with Thumbnails