Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

mkn McD

Ini perbualan antara sang suami & isteri pada hari khamis yg lepas:
Isteri: Syg.... nak balik kul bape?
Suami: Lambat sikit kot hari ni... ada keje....
Isteri: Ala.... awk nak mkn pe mlm ni?
Suami: Kita mkn Mc D nak?
Isteri: Em... bestnye.... papa belanja ke? Mama mmg dah pokai ni.... hehehe (aku mmg pokai pun.... bln ni gaji sparuh je...)
Suami: Yela sy belanja.... kul 7 nnt awk ready ye....
Isteri: OK!!! babai.... lap u.....
Jam dah pun kul 7 mlm.... aku dah lama ready..... nak mkn free... Irfan cam biasa tido lg... fiqa pun blm blk dr nursery lg... tunggu papa jemputla...
Kul 7.45 still xsampai lagi... hampeh... manala papa ni... perut dah keroncong ni... td tghari mkn nasi ngan sup ikan merah... ada lg lauk tu... tp nak mkn McD punye pasal.... kena kosongkan perut la... aku tunggu lagi... solat sume dah...
kul 8 papa tipon... "ok sy dah nak smpai dah.... sy jemput Fiqah dulu ye... tunggu kat bwh".... balas aku "ok".....
so.... kul 8 tu... dlm hujan rintik2 kami pun dinner di mcD.....
Syafiqah mkn dgn seronok nye... papa pun sama....
Tq papa... lain kali belanja lagi ye..... lap U....



2 comments:

miela77 said...

salam...k.iela da sampai umah..nak KFC skit..huhuhu

Iela Fazielah said...

oh tq... KFC lom mkn lagi... br mkn McD... lain kali ila belanja..... nak amik bunga ni...

Related Posts with Thumbnails