Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Aksi Syafiqah....

Aduhai anak mama.... Adriana Syafiqah... ada sikit peel xbest syafiqah ni... bila org dtg rmh dia suka keluarkan menan dia... tp bila org lain main ... dia marah... tp xreti nak gaduh.. cuma dia akan bercekak pinggang atau merajuk la....
ni aksi fiqah masa aku buat makan2 hari sabtu lepas... zahirul jiran depan rumah dtg.... dia main menan fiqah...fiqah xkasi main tp budak zahirul ni buat bodo je... main.... pelagi... syafiqah pun marah la... jom tgk aksi fiqah....

video

4 comments:

lydzar said...

hehehe comel nye fiqah merajuk..cekak pinggang lagi. tp ok lagi dia takmo bergaduh..at least dia dh reti bersabar tu..

nza said...

budk2 cam gitulh...myb nk tunjuk la brg mainan dia tu kt kekwn..hi

Iela Fazielah said...

lydzar: tu la pasal... dia cekak pingging, tenung lama2 kat menandia... mulut diam je... kelakar pun ada

Iela Fazielah said...

kak nza: mmg bebudak cenggini ye sifatnye?? kekadang tu marah jugak... tak suka kongsi brg tp suka tunjuk kat org

Related Posts with Thumbnails