Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Alhamdulillah... aku dpt APC 2008

Alhamdullillah.... saje je nak bg tau korang.... bukan nak riak atau nak nunjuk ye... tp saje je nak kongsi kegumbiraan ku.... tahun ni aku dpt naik pentas.... aku dpt Anugerah Perkhidmatan Cemerlang (APC) tahun 2008...
setelah 6 tahun bekerja..... akhirnya aku dpt terima anugerah ni... sebenarnye terkejut jugak.... ceritanye.... dapat payslip bulan Oktober pada 6hb hari tu.... tgk amaun gaji... uih byknye!!! aku tau mmg bln ni aku akan dpt byk sbb gaji dibayar 1bulan setengah... tp ada amaun RM1000 tulis kat situ.... aku tgk kod dia.... rupanya bayaran saguhati APC dah msk dlm gaji.... syok nyerrrr..... surat xdpt lagi masa ni...
Ari Jumaat hari tu baru dpt surat anugerah.... aku gumbira n bersyukur sgt..... tp aku tau... thn 2009 ni... mesti SKT aku markah rendah sbb 6 bln aku cuti.... camne pun.... aku akan bekerja dgn lebih bersungguh sbb dah dpt anugerah..... nnt org ngata pulak kan....
xsabar nak tunggu 19hb Oktober ni... nak naik pentas.... tp bj n kasut baru lom soping lagi nih.... kalau aku ghajin... nnt aku wat n3 pasal APC tu nnt ye... dahhhh...... aku sedang senyum je nih..... babai


3 comments:

aisyahumaira said...

congrats ya..sama dgn husband sy la..

Iela Fazielah said...

aisyahumaira: tq aisyah.... ckp kat hubby.. ila ckp tahniah...

nza said...

ha,ha,ha...soli ye cz kak nza trsilap komen kt tajuk kelas first aid psl APC ni..ayoo kepala pening cz dpt cuti depavali free2 je....hi...nnti baca la yep...hi,hi.hi...Tahniahx3 utk kesekian kalinya.....

Related Posts with Thumbnails