Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

baju baru syafiqah

dah lama aku xbeli baju baru utk anak dara ku Syafiqah... kesian aku tgk dia asyik pakai jeans n t-shirt yg sama je... jeans dia dah 2 thn xtukar..... cawat dah jadi pendek dah.. nak angkat kaki pun susah..... harini aku cuti sbb gi rikki nursery yg sesuai utk Irfan... akhirnye aku decide antar kat nursery fiqah jugak... baby xramai n dah besor2....

berbalik pd cerita aku cuti td, tghari td dah settle urusan aku gi mines jenjalan... niat sbenar nak bl kain ela utk buat bj kurung br aku utk gi keje.... dah beli 2 pasang kat tewah.... pastu jenjalan lg gi masuk butik poney... act. lama jugak aku xgi mines ni... xde ms...
terpandang pulak new fall colection ni sume lawa2... belek2 n teringat aku dah lama nak bl jeans br utk syafiqah... alang2 aku borong 2 helai... cuma t-shirt je beli yg 50%less.... aku bl skali sehelai t-shirt utk Irfan... nak lengkapkan collection poney fishing utk irfan... jom tgk pedia baju baru fiqah tu.... zassss




baju t-shirt irfan


2 comments:

nza said...

amboi seskali shooping brbaloi....chantikx3

Iela Fazielah said...

mmg betul tu kak.... shopping skali skala boleh le.... hehehe

Related Posts with Thumbnails