Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Kelas First Aid student Kolej 10 UPM

4/10 hari tu... aku kena ngajar student Kolej 10 UPM... diaorg ni student Engineering + Rekabentuk... motif aku kena ajar First Aid kat diaorg sbb diaorg nak buat aktiviti masuk hutan.... jadinyer... aku dgn baik hatinyer... melapangkan masa ku gi ngajar diaorg kat bukit Expo UPM....

cuma yg tak bestnyer... 4/10/2009 ni adalah tarikh mak mertua aku wat open house kat rmh dia jugak... cumanyer ibu mertuaku ni bagi tau nak buat open house hari khamis 1/10/09 (dah last minute buat perancangan kot)... sedangkan aku dah janji dgn budak2 student ni since b4 raya lagi... rasa bersalah pun ada... nnt ape kata makcik pakxik hubby... silap haribulan kena cop MENANTU HANTU + PEMALAS laks... tp apekan daya.... ibu mertua ku ckp ok.... aku pun rasa kurang la sikit rasa bersalh tu... yg paling kesian kat hubby la sbb kena jaga anak n tlg ibu dia... tp aku dpt la tlg potong buah oren utk majlis tu... tp lupa nak letak kat meja depan... sengal betul aku nie.... kahkahkahkah


Ok la... meh layanz gambar2 aku ngajar aritu... xlama... kejap je.. 3 jam... mcm2 input diaorg dpt n hopefully dpt praktikkan nnt.... adios...


* p/s: gambar2 ni budak student yg amikkan.... aku suruh mamat ni snap.... masyaallah.... punyeler byks giler.... 50 keping ade kot.... sabo jelar... kelakar pun ada.....

2 comments:

nza said...

tahniahx3.....ni kena blanje. Mmg le exited gilerrr time naik ke pentas tu..kembang kempis ala2 syok sndiri la..rasa cam model lak..hi.itulh kenangan trindah kitakn....

Iela Fazielah said...

tq kak nza....nak blnja akak..boleh je... tp jauh la pulak kite ye.... seram sejuk pun ada nak tnggu naik pentas esok... terakhir naik pentas masa amik scroll degree dulu... hehehe

Related Posts with Thumbnails