Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Mengajar.....

Hah... ape yang aku nak ajar... kalau nak tau... aku ni sbenarnye Jurulatih Bulan Sabit Merah Malaysia..... aku ngajar student2 universiti utk subject pertolongan cemas... n aku mmg bergiat aktif utk chapter UPM & cawangan Selangor....



semester ni aku xngjar utk Pusat Ko Kurikulum UPM... boring giler... biasanyeer setiap semester aku bw budak2 gi camping.... lagi pun kan aku cuti bersalin ari tu..... utk semester september ni.... ada budak2 course Pendidikan nak buat kelas tp Penasihat aku xbg buat sbb tgh H1N1....

Tp baru2 ni ada bebudak Engineering nak buat outdoor activity utk faculty diaorg.. dia mintak aku ngajar 1 topik pertolongan cemas utk persediaan diorg nak msk hutan.... sbenarnye malas nak ngajar tp kesian pulak kat diaorg... kang kalau ada yg cedera msk hutan nnt.. susah pulak nak rawat... bw peti pertolongan cemas, tp xtau nak guna pun xde maknenye.... so ari ahad ni kelasnye...


Ni gambar last aku bw budak2 gi camping Sept. 2008

xsabar pulak rasenye.... tp nampaknye hubby kena jaga Fiqah n Irfan kat rmh le..... mama nak berbakti pada masyarakat..... nasib baik hubby ku memahami hobby n niat murni ku ini.. dahhh... nnt aku wat n3 pasal kelas pertologan cemas aku nnt ye....


No comments:

Related Posts with Thumbnails