Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Pic Glamer Amik Scroll....

Ha.... saje je nak tunjuk pic glamer aku masa amik scroll kat Dewan Besar UPM hari Isnin ari tu sempena anugerah Cemerlang ku... jangan la buat muka.... ni mmg adegan sengaja..... hahaha.... sebenarnye tak glamer mana pun.... kah kah kah....


sbenarnye aku suker sgt dgn baju yang aku pakai tuh.....baju baru tau.... beli khas utk majlis ni.... dah dpt duit kan... gunakan lah dgn sewajarnye.... siap beli tudung kat Ariani lagi tuh.... taknak kalah... hahaha... nak sedondon dengan hubby la katakan....


serba Oren lagi tuh....




hubby n wifey


ni aksi2 ku masa amik sijil... yang paling kelakar, aku suruh amik gmbar aku dalam TV besar kat dewan sbb sure gambar aku amik sijil dr Dato' VC mmg tak nampak punyer dari jauh...


ni masa berdiri tunggu turn nak naik pentas


Gambar amik sijil.... cuma aku peliks sbb tetiba aku nampak mcm aku slim la pulak...

gambar sebenar masa amik sijil dari Dato' Vice Canselor UPM


Baru turun pentas.... jalan cover cun gitu...


lepas habis majlis ni ada jamuan raya UPM kat luar dewan... pastu kami ke Sunway Lagoon... nnt aku wat n3 pasal aku gi Sunway lagoon ye...


untuk makluman hari Isnin ari tu aku cuti sbb nak gi sunway pas majlis anugerah ni... cuti sajor2 sbb hubby dah cuti fullday
Related Posts with Thumbnails