Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Irfan di nursery baru

alhamdulillah... dah 3 hari Irfan dok nursery.... nampak dia ok dan serasi dgn nursery tu dan cikgu dia... bukannye pe... kat nursery ni dia dok sebilik dgn 4 org kawan2 yg lain yg sebaya dgn dia.... paling kecik pun umor 4 bln... Irfan pun perkembgn dia mcm kwn dia yg umor 4bln tu... nama dia Firdaus..... pastu tempat pun aman dan tenteram..... sunyi dan nyaman......

Cikgu irfan ckp hari 1st day je ada nangis2 sikit, msk 3rd day harini kata cikgu Zai, tido pun boleh tido sendiri, bgn pun senyum dan terus main.... xnangis pun..... senang hati aku..... aku ada snap gmbr dia kat nursery semalam.....zass


nielah rupa bilik Irfan kat nursery

sedang melepak & bersantai di hall (baju belang2 oren tu Irfan, yg baju biru tu Firdaus baru umor 4 bln... tp irfan ngan dia same je br pandai meniarap je.. huhuhu)

irfan dah penat angkat kepala... mcm biasa melepek je.... smbil termenung seketika....


melihatkan keadaan Irfan yg dah semakin ok n serasi dgn nursery tu.. jd aku amik keputusan... nak staykan irfan kat situ je... lg pun kalau aku blk lambat pun x risau.... bayar je OT cikgu dia... tadi aku dah byr yuran penuh taska Irfan utk bln November ni RM 250..... daaa



8 comments:

Nadra Farissa said...

happy to hear that akak..

Iela Fazielah said...

akak pun rasa happy skrg... tq nadra

Dilla Ady said...

alahai comeinye irfan...debab btul la kak ila..rase nak cubit2 jek pipi dia..comei tgk dia baring pas penat niarap tuh...

Iela Fazielah said...

dilla: akak pun suke tgk Irfan ms dia dok termenung tu.... kiut kan... ?hehehe....xsabar tggu perkembangan Irfan selanjutnyer....

Iela Fazielah said...

dilla: akak pun suke tgk Irfan ms dia dok termenung tu.... kiut kan... ?hehehe....xsabar tggu perkembangan Irfan selanjutnyer....

ChempakaKu Sinar said...

Gambar anak aku pun masuk gakkk..yang tengah duduk dengan cikgu azie tu..

Iela Fazielah said...

la... ye ke???? chempakaku Sinar... salam perkenalan... sory la ambik gmbr tanpa kebenaran.... huhuhu.. tlg jgn saman....

ChempakaKu Sinar said...

Salam perkenalan..nursery tu selang 2 umah je dari umah saya.setakat ni htr aira kat situ tak de masalah..klu ade pe2 pasal nursery tu kita share ya..

Related Posts with Thumbnails