Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Treatment kutu for Shafiqah

Ntah ape2 ntah tajuk aku tulis kan....? :D sbenarnye aku nak tunjuk aktiviti membunuh kutu2 durjana yg dok kat kepala fiqah... aku buat mlm jumaat yg lepas.... aku amik ubat kutu ni kat opis je..... siap mintak extra 1 botol lagi sbb aku nak bg kat nursery fiqah.... suruh cikgu fiqah buat projek cuci kepala kwn2 fiqah yg kena jgkitan kutu jugak...

ni rupa ubat kutu tu....
ni lah rupa syafiqah di llitupi dgn buih2 syampu kutu.... moga semua kutu2 tu mati..


hasil nyer lepas 1/2 jam aku lumur syampu tu nak bilas... bila aku sikat... jumpalah 3 ekor mak kutu dah pengsan / mati kot... xbyk pulak aku jumpa... mungkin sbb smlam ms 1st cari tu aku dah dpt bunuh 22 ekor kan... hari mlm sabtu lepas balik kerja aku terus dok check kepala syafiqah.... sikat punyer sikat.... sekor kutu pun takde.... tp telur kutu tu stil ada lagi... bila aku picit melatop2.... jadinyer kira berkesan ubat tu bunuh kutu.... tp aku kena pakaikan fiqah ubat lagi utk bunuh telur pulak.... tp kali ni aku nak perap lama sikit biar sepanjang mlm sbb nak bg telur2 tu mati...... anyway.. thanks 2 ubat kutu yg power tu.... hehehe dahhhh


2 comments:

aziz said...

geng,

bukan ke ubat tuh ckp dia bunuh dgn tolor sekali.... ehhehe

timm_bill said...

hu3..berkesan yer ubat nie..huk3..

Related Posts with Thumbnails