Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Irfan dah tumbuh gigi & dah jdi askar wataniah....

Hai... lama xupdate..... cuti sabtu n ahad..... agak bz..... sabtu mengajar n ahad dok lepak2 je... xon kompter pun....


Ni update terbaru tentang Irfan.... pada hari rabu lepas (13/1/2010) tersembullah gigi irfan 2 batang dari gusinye... dan Irfan juga dah boleh mengesot ala-ala mcm askar wataniah gitu... laju gile dia mengesot or menarik badannyer... suke sgt aku tgk....


Jadinyer sepanjang hari smlam aku dok dera Irfan je suruh dia mengesot amik barang... hangin gile dia... bila dia nak dpt dah capai brg menan tu aku tarik lg kebelakang jauh dr dia... menjerit2 dia... kelakar pun ada....


hmmm.. tak sabar nak tunggu dia duduk sendiri n memapah pulak... harap2 umor dia 1 thn dah boleh jln... kalau kak long syafiqah dulu... 10 bulan dah boleh jln dah... love u my boy... muahhh!!!


p/s:er... gambar nati lah upload ye.... asyik lupa bw cable je... upload kat opis cpt sikit... heheh

ok... seperti dijanjikan... ini video n gmbar irfan yea... silalah jamu mata....zass


aiseymen... sowi lak ek.. gmbar xbape clear... mamat ni xleh duduk diam... tp bole nampak kan....


ni dia nangis merengek2.... dpt la aku snap gmbar gigi dia yg tersembul tu... nampakkan.... hehehe

and lastly... video irfan menyusur... (eh xde ikon video la... xleh lak nak upload... len kali ila try lagi ek.. sowey)

2 comments:

nza said...

kesiannya irfan...hi, punyalh mamanya teruja sgt tu..

Iela Fazielah said...

kak nza: hehehe... mama irfan ni mmg tgh teruja.... mcm la b4 ni xpernah ada anak kan? heheheh

Related Posts with Thumbnails