Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Berjumpa & berkenalan dgn Zaza Yazid

N3 ni khas ku tuju utk zaza Yazid...... mcm yg telah ku mention dlm n3 ku yg lepas ns aku sekeluarga ke Penang... aku berkesempatan untk berjumpa dgn Zaza..... she is so kind n peramah.... jumpa xlama... tp dpt la berborak2...... zaza dok kat balik pulau... balik kerja n bersiap2 sanggup dtg jumpa daku yg xseberapa ni.... 
zaza... thanks... nice 2 know u.... lepas ni kalau ila berkesempatan ke penang lagi nnt ila ajak hubby ila singgah rmh zaza ye.... boleh jumpa dgn amy skali.... atau pun kalau zaza dtg ke KL or putrajaya.... jgn lupa contact k... bila2 masa je ila boleh dtg jumpa zaza ajak jln2..... nak dtg rmh pun boleh jugak... hehehe....

beberapa keping gmbr yg kami snap bersama....

 
both of us wif anak2
my hubby n zaza's hubby....


2 comments:

zaza yazid said...

wah wah..mekasih ila..nti leh datang umah..syok jpa ila. nama nya za x jenguk blog..nak buat en3 pun mls..hehe

Iela Fazielah said...

zaza: sama la kita... tp skali dah jengah nak tulis blog... sehari xkuar rmh.... sehari dok ngadap n sehari xbuat keje pape kat rmh... dok pulun tulis ape je yg terlintas kat minda.... hehehe...

nice 2 know u... hopefully can meet u again

Related Posts with Thumbnails