Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

irfan bercakap....

alhamdulillah... hari ni (26/2/2010)  sepenuhnyer aku dgr irfan membebel sepanjang2 hari menyebut perkataan PAPAPAPAPAPA.... rasa seronok sgt bila dia dah boleh menyebut perkataan pertama dia... rupanya... perkata yg aku dgr hari tu bkn la MMMMAA... tp PPPPPPAA... 

sebenarnyer jeles n frust ada jugak la... sbb dia sebut nama papa dia berbanding dgn mama dia... isyh..ish...ish....tp xpela... yg penting.. anak mama dah pandai ckp... kena praktis byk2 sbb nama mama pulak ye sayang.... 

p/s: oh ye.. nak tanya... skrg ni blog ni mmg xleh nak upload video ke ??? dulu ada icon video utk klik... skrg xde pun... kot ada sesape tau n boleh  ajar.... bg la tau yek... xsyok la xleh upload video... kalau x leh tgk video irfan ckp ni... ok.. tu je catitan kali ni.. byeee

No comments:

Related Posts with Thumbnails