Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

adus..... tulun....

aku skrg tgh agak tensi ni... bukan pe... since my 2nd time bendera jepun ku naik hari jumaat lepas... sampai la ni.. susu ku amat merosot skali.... ari smalam.... smpai satu tahap... aku perah kat 30minit.... keluar dua titik je... huhuhu... sgt sedey..... aku dah nak naik putus asa dah..... tp bila tgk muka irfan.... sian pulak...  jadinyer aku buat air milo + susu anmum... minum air suam byk2 n minum air sengkuang cina pulak... mcm2 air aku minum.... tp amat tidak menggalakkan... aku up kan sesi perahan ke 5 kali... boleh dpt 80ml je skali perah... irfan minum lak 100ml every meal... huhuhu lagi aku susah hati....

arini antar susu kat nursery pun kena top up 1 botol EBM... owh sungguh sayang yer ku rasa...... kalau tiap2 hari cenggini... abis la stok.. tinggal 7 je lagi... ari tu dah dpt kumpul 15 botol... tulun....

and harini,,, means petang nnt... daku nak gi Klinik Jameaton kat area rmh ku nak gi pasang IUCD... penting nih.... protection... aku nak pasang utk 3 thn.... hehehe.....  yang penting... cepatla bendera jepun ni pergi.... naik risau aku bila supply xbyk n stok pulak makin kureng.... huhuhu

No comments:

Related Posts with Thumbnails