Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

aktiviti setiap hari Jumaat waktu lunch hour

ari smalam.... jumaat...kalau nak tau....setiap hari jummat jam 12.30 tgh  - 1.30 tgh......aku dan rakan2 opis lain , kamiada 1 aktiviti yg kami lakukan.... kami belajar mengaji quran.... sbenarnyerkan... aku rasa sungguh bertuah sbb bekerja kat PKU ni... bukan pe.... semua rkn sekerja amatlah peramah n mereka ni terdiri dr misi2 yg dah berumur.... jdnyer.. diaorg ni amatlah menitikberatkan ilmu2 agama ni... almaklumlah.. diaorg ni dah pangkat mcm mak aku jugak... mostly dah nak pencen dah...

jadi nyer aktivti belajar mengaji ni adalah salah 1 dr aktiviti kelab PKU.... bukan sekadar belajar membaca tp mengenal hukum2 tajwid dan sebutan yg betul.... bukan daku xreti tp dah lama aku tinggalkan masa belajar kat sekolah agama dulu ms umur 12thn.... skrg umor dah masuk jubli perak......hehehe.... jd ner... kitapun dah lupakan..... alhmdulillah... aku dpt peluang.... selagi boleh aku akan terus mengikuti kelas ni...amat berguna pada ku.. so boleh la ku praktik pulak jd cikgu ngaji utk syafiqah n irfan.... dahhh

2 comments:

nza said...

bagusnya program cam gini...boleh tmbah ilmu.

Iela Fazielah said...

aah.,... btl kak... mmg bagus progrm ni..tp biasa la.. yg join pun sume yg dah berumor je... yg bujang jgn harap la....

Related Posts with Thumbnails