Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

bila "cek ti" mengamuk!!!!

siapakah "cek ti" yang ku maksudkan ini???? korang sila lah lihat gambar dibawwah..... 




rasanyer korang mesti dah tau kan....

dan sesungguhnyer daku betul2 rasa sungguh marah n sedih.... sebabnyer.... bekas tupperware ku sudah menjadi mangsanyer.... n sedih sbb tupperware ni adalah antara koleksi  1st aku bl ms mula2 join tupperware ni dulu... dah la limited edition..... geramnyer!!!!

nak tau tak kat mana lokasi giget-menggiget ini berlaku???? kat opis aku.....di ulangi.... KAT OPIS....hangin satu badan daku tau.... bkn aku yg selalu racunkan chek ti tu... akak kat sbelah aku yg punyer keje... aku jd mangsa.... cepatlah pegawai IK kat opis aku ni amik tindakan panggil pestcontrol hapuskan benda ni.... 

kalau makanan jgn citelah.... abis digigetnyer.. ada skali tu... aku br je beli Milo 1kg.... ingat nak isi dlm bekas kat opis ni... pastu terlupa lak... esoknyer.... abis dah kena gigit..... xnak le aku pakai... terus aku bg tong sampah yg pakai... haru beb!!!

2 comments:

nza said...

sayangnyaaaaaaa!!!!

Iela Fazielah said...

mmg rasa sayanggggg sgt kak... nak wat camne.... kena bl sparepart la nampaknyer...

Related Posts with Thumbnails