Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

mandi kolam....

hari minggu lepas daku dan hubby bawa anak2 gi mandi kolam awam kat area rmh mak mertua kat sg. besi.... sbenarnyer lama dah xpergi ni... lagi ari2 cuti umum nikan... mmg best bwk anak2 beriadah....kalau  uoll nak tau... biasanya tipa2 bulan papa bawa fiqah gi mandi kat kolam ni,.... n peneman setia fiqah mandi kolam ni adalah ucu ami nyer.... aku ni sbenarnyer nak cerita kan kisah ni dr hari isnin lepas.... kalau boleh nak upload gmbar irfan n fiqah mandi kolam... tp kan... daku pun xtau katnerla aku letakkan USB h/p cable aku ni..... tu yg xupload2 gambar ni.. jadinyer... n3 ni terbengkalai la beberapa hari kat dlm draf post..... hehehe...

seronok sgt aku bwk irfan mandi kolam nie... kalau nak tau... inilah kali pertama irfan mandi kolam ni... umor 10 bln baru merasa masuk dlm kolam... kalau kak long syafiqah dulu... umor 5 bln dah terjun dlm kolam....  swimming suit dia... since bln 12 thn lepas aku dah beli.... konon2 nak bwk dia mandi kolam ms daku kursus kat Admiral Cove PD dulu... ni rupa swimming suit irfan tu...



syafiqah lak... skrg ni mmg expert giler bab mandi kolam ni... siap leh menyelam n apungkan badan lagi tu..... terjun dlm kolam jgn cite la..... dia mmg terror... hehe...

pastu cerita pasal amik gambar laks....sbenarnyerkan... nak jadikan cerita... aku nak snap pics diaorg mandi kolam tu pakai camera cikai ku (Sony Cybershot)... tp kan xleh on...aku ingatkan rosak.... sbb mmg ku bwk kehulur hilir camera tu.. ku sangkut kat handbag bonia ku.... rupanyer.. bateri sudah abis daaaa... last2 aku snap la pakai h/p cikai ku pulak... tp... tu lah... xjumpa lak cable USB ni..... tp nnt dah jumpa... ku upload gmbar kemudian ek..... hehehe... ok.. dah.. tu je nak cite... hingga lain masa.... daaaah

p/s.... cable USB dah jumpa.... ni gambar budak berdua tu mandi kolam... layanzzz

irfan syiokkk mandi kolam... asyik tepuk2 air je...

syafiqah lak.... meloncat2... berpusing2 dlm kolam cetek kanak2...hehehe

2 comments:

nza said...

musim2 panas gini mmg sronok dok berendam dlm kolam.

Iela Fazielah said...

kak nza: mmg betul tu... tp xleh lama2 nnt boleh demam pulak...

Related Posts with Thumbnails