Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

nak jadi tukang masak ke???

wah tajuk... sape lak yang nak jafi tukang masak ni???? ... sbenarnyer.... soalan ni ku tuju kat irfan.... anak mama sorang ni mama rasa pelik ada, kelakar pun ada..... kalau nak tau... keje si irfan ni setiap hari mengembur n main alat masakan kak long dia... ralit betul dia main.... yang tukang kemas, kak long dia la...n mama dia jugak.... menan lain xpulak dia nak main sgt...

asal main sorang2 je.. dia mesti meluru ke temapt masak2 kak long dia.... nnti abis pinggan n periuk dia belek n gigit2... nak masak2 xgeti kan.. cuma tau geget je... kelakor pun ada... ingatkan kat rmh je dia buat kerja... kata cikgu irfan kat nursery dia.. kat nursery pun irfan suka pegi main kat dapur menan kat nursery tu... disebabkan dapur menan nursey xde pinggan n periuk tp ada pintu, dia main tutp n bukak pintu jela...

meh layan pics ye.... daaaa



2 comments:

nza said...

hi.hi.hi..kelakar lak budk kecik nie....dh besar boleh la tolong mama kt dapur..

lydzar said...

sama mcm hadif. dia yg beria main dapur kakak dia..n kakak dia tu pulak, asal adik main dapur dia, dia tarik muncung sedepa. padahal kalo adik dia tak main, dia wat bodo je ngn dapur tu

Related Posts with Thumbnails