Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

pasni aku jd juruaudit Dalam yg bertauliah!!

kisahnyer..... 2 hari lepas khamis & jummat... bertempat di Residence Hotel Uniten...... aku dgn 4 org lain kwn2 opis ku dgn paksa rela nyer tlh diarahkan menghadiri kursus Audit Dalaman ISO 9001: 2008 anjuran salah sebuah ISO consultant..... mula2 tu rasa malas sgt... dgn otak blur..... rasa mcm kursus ni susah sgt...... bertambah kelakar sbb pesertanyer cuma 6 org je.... 5 org dr opis ku PKU, UPM dan sorang pensyarah dr UTHM... kelakar pun ada....

hari 1st day rasa xbest sgt.... sgt boring sbb kena hafal klausa...ngantuk pun ada.... tp ptg tu dah ok sikit sbb ada gerak kerja....

2nd day dtg kursus dah bersemangat sbb pg kena present.... smpai la tghari kami buat lakonan lak jd auditor n auditee... ptg belajar penulisan report audit... sgtla senang n syiok.... petg hari smalam ni... hampir2 daku xdpt dtg nak abiskan kursus sbb si Irfan demam.... tghari daku jenguk irfan kat nursery.... tp nampak dia cam ok... so aku gi balk smbg kursus ni... alhamdulillah.. selesai jugak...

lastly b4 balik.. kami sempat amik gmbar guna camera ku.... letak atas kaki gelas je...xpe jnji ada gmbar kan.... so lepas ni aku dah leh jd juruaudit dalaman utk jbtn aku.... syiok sgt...!!! 

.
Related Posts with Thumbnails