Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

syafiqah yg makin kurus....

alahai anak dara mama sorang ni.... makin hari mama tgk fiqah dah makin kurus... semua org tegur kata fiqah dah kurus... kalau dulu fiqah nampak chubby je....

fiqah ni bukannyer pe... dia dah xbyk mkn.. mkn pun memilih.. lagi kesian... mama dia ni jarang2 masak kat rmh.. tu yg bertambah kurus tu.... berat fiqah sekarang 18 kg je... umor dia 4 thn.. tp kalau ikut kan ini berat normal la dn umor n tinggi dia... tp bagi org lain, nampak lain mcm je sbb si fiqah ni dr baby dia sgt la chubby... meh layan pics fiqah since dia baby untull now hokeh....

layanzzzz

fiqah masa lahir


fiqah 2 bln


fiqah 4 bln

fiqah 6 bln




fiqah 11 bln



fiqah 1 thn

fiqah 2 thn


fiqah 2 thn 6 bln


fiqah 2 thn 9 bln



fiqah 3thn

fiqah 3 thn 6bln

fiqah 3thn 9bln


fiqah 4thn

 

5 comments:

~sall said...

suka tgk gambo fiqah. Begitu cpt masa berlalu. usia fiqah sebaya ngan anak sall. dah besaw anak dara awk. blh la kita berbesan haaaa....

nza said...

mmg cubby la fiqah masa kecik....skrg pn masih ok lg tu....Naurah dh drjah 4 br 22 kg...hi...
Xpelh iela, asalkn fiqah sihat...cantik apa dia skrg..

Iela Fazielah said...

sall: amboi sall... bkn main lg ko ye.... nak jd besan ye.. buleh je.... meh la dtg meminang.... ekekeke

Iela Fazielah said...

sall: amboi sall... bkn main lg ko ye.... nak jd besan ye.. buleh je.... meh la dtg meminang.... ekekeke

job said...

,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

Related Posts with Thumbnails