Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

kena geget lagi!!! benci nyer aku!!!!

huhuhu... aku benci sungguh dgn makhluk perosak ini.....!!!! harini aku msk bilik mkn aku... barang bersepah2.. aku nak wat milo.... pastu aku nampak sisa2 serbuk warna merah... mcm aku kenal......

terus aku kemas n check... rupa-rupanyer........

hambik aku!!! bekas tupperware aku isi oat dlm ni... kena geget lg..... aku check bekas yg lain gak... abis tudung2 bekas Modular Mates pun di gigit2 gak... aku semakin tensi....

nak wat pe ni????? management pun 1... lombab sket.... xyah la nak tunggu wat kontrak bagai utk panggil pest control... baik buat je dulu.... dah settle baru la wat kontrak or tender ke.... kang ada gak yg dpt virus tikus ni kang....

p/s: sekadar meluahkan perasaan.... huhuhu

2 comments:

nza said...

kesiannya, hari tu dh kena gigit, hr nie kena lg...sayangnyaaaa....

Iela Fazielah said...

kak.. tu la pasal.... tu yg geram sgt tu...

Related Posts with Thumbnails