Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Menghadiri B'day party.....

Al kesah.... ari ahad yag lepas 11hb April...... daku mmg rasa sungguh senak perut.... kekenyangan mcm nak pecah sbb menghadiri 3 undangan..... 2 undangan ke B'day party & 1 undangan ke kenduri kahwin... tp daku pergi undangan ke B'day Prty je, while hubby terpaksa berpisah gi undangan perkahwinan kwn sekolah dia...

nak tau b'day party sape??? Yang pertama adalah bday party anakanda e-Car a.ka. ibuieymann sempena b'day Izz Eiymann Nazrin yang ke 3 tahun kat Bandar Seri Putra... nak dijadikan cerita.. aku lah org pertama sampai jam 11.00 pagi... boleh gitu... tergejuz tuan rmh.... dia pun xtukar bj lagi.... n hubby dia tgh susun meja kerusi kat khemah while family dia yg lain tgh siapkan goodies bags.... sowey ye e-Car sbb ila dtg awal sgt... xdpt rasa kek b'day eiymann yg ada patung bear tu.... tp nasi ayam mak e-Car mmg marvelous!!! adalah 2-3 keping gmbar aku sempat snap.... alhamdulillah... sampai jugak aku ke rmh e-Car nie.... dia mmg baik hati.... dpt goody bag tu.. bukan main suke syafiqah....



gambar ni ayah e-Car yg tlg snap kan.... tq ye pakcik....

dlm jam 11.30 camtu aku pun terpaksa minta diri dari rmh e-Car...... tak sempat pun jumpa e-Car ms nak balik ni sbb dia tgh bersiap2.... daku lak nak mengejarkan ke rmh kenduri kawin kwn hubby lak kat Bndar Tun Razak...

dari bandar seri putra kami memecut balik ke KL hantar hubby ke rmh mak dia di Bandar tasik Selatan... nnt dia gi kenduri kawin kwn dia sensorang naik kereta bapak dia....dan daku lak dgn anak2 terus memecut ke Rumah Anak Yatin Darul Shifa di Setapak untuk menghadiri bday party  anak cousin ku Ejam.... anakandenyer Najla Damia juga yg ke 3 tahun....budak Najla ni atau Lala comey je... lahir "prem" dgn berat 1.3kg je dulu tuh... kecik macam tumbelina... tahun lepas Lala ni koma 1bln sbb kena hempap dgn tv 29 inci kat rmh dia... retak jugak la tengkorak dia... sggh menakutkan...
berbalik kisah ku mencari rmh anak yatim tu,... berpusing2 aku kat area kawasan tu sbb susah nak jumpa.... penat n lenguh kaki ku ini...huhuhu 

ada lah bebarapa keping gmbar aku snap... yg lain gmbar ikhsan dr FB ekin wife ijam..




wif my mom's family...... @ lala bday....

sungguh seronok ms b'day lala ni... mknn byk tp masyaalah.. sungguh panas giler... berpeluh2 mcm dok kat sauna... irfan n fiqah smpai dah merah padam muka... tapi tgk anak2 yatim tu.. aku sungguh sedih... yelahkan... kecik2 dah xde mak ayah..... aku doa biarlah anak2 ku dpt ku besarkan dgn kasih sayangku suami isteri sehingga meraka besar nnt....

so.. inilah kisah ku menghadiri bday party... jam 3 ptg aku gerak balik ke rmh mak kat sentul jap... mandikan anak2 n rehat... jam 5 ptg aku balik semula ke sg besi jemput hubby dr rmh mak mertua dlm hujan yg lebat giler n terus gerak balik serdang semula.... 

4 comments:

~sall said...

fuyoooo...dlm satu hari ko buat keje giler, tapi menyeronokkan dan mengenyangkan perut ek..dpt gak ko terjah umah E-car ye...best3

Iela Fazielah said...

aah... dpt gak terjah ke sana w/pun xde tetamu lg....

nza said...

wah...mcm majlis kawin la....meriah gitu...

Iela Fazielah said...

tu lah pasal kak...

Related Posts with Thumbnails