Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Seksanyer!!!!

Tulun!!!!..... daku sedang terseksa sekarang ni.... sbb nyer... daku dah tertinggal corong spectra pam ku kat opis.... kedua2nyer plak tu...... oh tidak......nak wat camne???? badan dah penat... mmg xlarat nak drive ke opis... lg pun daku sedar breastshield tu tak de ms daku nak mulakan sesi pam-mengepam ni jam 7mlm td..... bayangkan la... daku tak pam since jam 11.30 pagi... smpai la jam 7 mlm... sbb terlalu bz gi jln n melayan irfan... kalau gi opis pun sape la yg ada.... mlm2 lak tu... eeeeiiiii..... xpe la.... daku sanggup dtg esok pagi jek gi amik bendalah tu...

disebabkan breastshield tu xde.... terpaksa la ku beralih pada Avent manual pump ku... tp serius mmg rasa xpuas... n hasilnyer mmg xmemuaskan jugak..... tp  stil dpt dlm 4oz utk skali perahan ms perah ptg smlam....tp aku budget kalau dpt perah mcm biasa ptg smlm...mesti dekat 8oz aku leh dpt sbb xperah since jam 2ptg td.... now ms n3 ni ditaip jam 5.30 pg... daku sedang mengepam lg... tp hasil utk perahan pagi ni dpt 3 oz je setelah hampir sejam aku memerah....huhuhu sedey n ponat!! kalau x.... 15 minit dah leh dpt 4oz....huh!


tensi2....
sabar jelah ... sendiri yg cuai....hhuhuhuhuh....

1 comment:

nza said...

kesiannya.....

Related Posts with Thumbnails