Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

irfan kepala BOTAK!!!

ok... masih lagi siaran tertunda... USB Modem rosak... jdnyer.... slagi xde pengganti.. kena taip n3 sume kena postpond wat kat opis eh...

kisahnyer.. cerita ari sabtu lepa.... tghari lepas abis jaga exam... jemput papa n irfan... kami gi lunch di pizza hut... upah jaga exam buat belanja papa n anak2 mkn pizza baru.... pastu plan kami adalah nak gi ke sg. besi rmh ibu mertua ku.. dah 2 minggu xjumpa.. nak antar skali souviner ku beli ms kat bandung aritu.... tp ibu gi ikea...jadi.... kami bw irfan gi botakkan kepala dia dulu ...
nak tau nape mama irfan ni nak botakkan pala irfan???
sbb nyer..

pertama..
rambut irfan sikit n jarang2....
harap2 lepas di botakkan ni.. nnt rambut dia akan tumbuh sekata semula...

kedua...
kat belakang kepala irfan... ada ekor...
kelakar sgt...

tgk la rmbut irfan yg mcm ekor tu.... kelakar kan..
dah tu bergulung lak tu
sbenarnyer dulu ms irfan baby... mama & papa irfan botakkan sendiri rambut irfan..
pastu x rata... tu yg rmbut dia panjang pendek tu...
tu xcampur lg dgn cukur bantal.....

ni aksi irfan masa proses membotakkan kepala dia.....
papa kena pegang n peluk irfan....
irfan lak xleh dok diam sbb dia sibuk nak tgk mesin pemotong tu...


masa ni lagi sikit nak abis... tp irfan dah xselesa n gatal2 dah... lg susah nak potong




akhirnya lepas hmpir 10 mint.. siap lah..
tp lupak nak snap gmbar irfan pala botak.. nnt lah hapload kemudian ek...

pastu giliran papa lak gunting rambut dia...

kalau nak tau... kedai gunting rmbut ni betul2 kat pekan sg. besi... kedai lama
tukang gunting dia sepasang pasangan cina.. dah tua dah..
hubby potong rmbut dgn nyonya ni since hubby umor 13thn...
sampai skrg unor hubby dah 30thn...
dia xkan potong rmbut kat tmpat lain...
tp nak potong kena Q lama... ramai org tau!!
skrg ni.. dah ada pewaris hubby gi potong rmbut kat kedai ni.. nampaknyer
hehe...

2 comments:

nza said...

botak pn comel....

Iela Fazielah said...

tu lah pasal kak... lg comel pulak dia berkepala botak..

Related Posts with Thumbnails