Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

kesian irfan... belajar jln sampai demam...

kesian anak jantan ku sorang ni.....
tak tau la.. dia ni mmg la baby prem...
tp mungkin dia xleh terlebih penat or stress kot...

last week ari ahad... kami gi jln2 kat tmn botani putrajaya...
1st time jln kat situ.. bertahun2 ajak hubby gi...
akhirnyer ari minggu aritu terbukak lak ati dia nak gi jenjalan kat putrajaya ni....
niat sbenar mmg saje nak bwk irfan jln2..
nak kasi kuat sikit kaki dia supaya dia cepat jln..

baru sampai...

dapat la mama n papa irfan pimpin tgn irfan sambil jln2 dalam 10 minit kot kat situ..
irfan pun bukan main gembira lg...


see... irfan jln dgn gaya ner... (ni kak long syafiqah yg tlg snap gmbar ye)


ni papa pimpin irfan jln..


cak!!!


dah penat jln naik stroller balik...

tp mlm tu.... dalam jam 10> irfan dah tido.. tp dia tetiba merengek lak...
badan dia panas... xkan demam kot??
sah mmg demam...

sian anak mama.. dia xleh stress or letih sgt kot... mesti demam... mcm gi bandung aritu
tp irfan jarang2 demam tau... semenjak dua ni je... risau mama

td gi check up irfan kat seri kembangn... dia still demam lg..
refer to doctor n dia bg  antibiotik... risau mama...
kawan2.. doakan irfan cepat sembuh ye..


"Ya Allah..Engkau berikan lah kesihatan yg baik kepada kedua2 anak2 ku, Jauhkan lah dia dr sebarang penyakit berbahaya dan jadikanlah mereka dikalangan org2 yg beriman....amin"

4 comments:

lydzar said...

ciannya irfan demam..tu memang demam nk pandai jalan la tu kot..

ermm kak ilah, preemie baby mmg sensitif sket kan bab-bab kesihatan dia kna., nasib baik la kak ilah breastfeed dia. at least antibodi dia mmg kuat jugak..

Iela Fazielah said...

tq lydzar.. hopefully demam amik upah nak jln lah tu... mmg baby prem ni sungguh sensitive.. harap2 sgt dia cpt jalan

nza said...

alahai kesianna...agaknya demam hr tu blm pulih sepenuhnya lagi kot....

Iela Fazielah said...

kak nza: mungkin kot... tp kita org dah trace... irfan ni jenis xleh penat.. nnt dia demam

Related Posts with Thumbnails