Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

kisah ke bandung

wah.... 4 hari ku ke bandung bertemankan Irfan dan kakak ku... bersama 18 orag kawn2 opis ku.... keseluruhan perjalanan amat menyeronokkan... betul2 jalan n soping je tnpa perlu memikirkan perkara lain... tp aku still kena pikir benda lain bila hari 1st day perjalanan.. jejak je kaki ke tanah bandung.. irfan telah menunjukkan tanda2 dia akan demam.. hua!!!!! bermulalah kisah ku menikmati 4 hari di bandung dgn anakku irfan yg demam 2 hari pertama... tp kan kawan2.... aku akan cerita dlm next n3 lah ye.. sbb nyer...

1. arini ari RABU aku baru stat keje balik sbb aku blk M'sia ari Isnin aritu dan smlm Selasa aku cuti menyetelkan kain baju yg melambak2 kena basuh n rumah yg dah ala tongkang pecah kena tinggalkan

2. aku xdpt nak updater terkini kisah ku di Bandung awal2 sbb USB modem ku dah kiok!! (dah rosak) sbb kena baling dek adik Irfan yg sungguh bijak n cargas....

3. dari fakta pertama td.. disbbkan aku br keje arini..so keje byk kena uruskan...nnt ptg dah free br aku leh nak menymbung berbloging ni ye...hehehe... sampe jumpa lg dong...hahahaha

utk xmenghampakan... 2 keping gmbar aku dlm flight masa nak gi bandung ari jumaat lepas utk tontonan okes..hehe...daaa




4 comments:

Dilla Ady said...

sori kak ilah..lame tak jenguk sini...waaa...beznye gi bandung...

Iela Fazielah said...

hi dilly... lama xdgr cite ek.. akak pun dah lama xblog walking nih.... mmg best gi bandung..hehehe

lydzar said...

patut la lama menyepi. dia pergi bersuka hati dibandung rupanya..nnt update cerita ok..boleh jadi rujukan

Iela Fazielah said...

lydzar: rujukan.. ooo nak gi ke dlm masa terdekat ni??? best tau

Related Posts with Thumbnails