Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

aktiviti sampingan nak smbut raya

ini adalah n3 autopublish ye... aku set mlm smlm n3 ni..
nak cite...
ini adalah aktiviti kegemaran ku setiap kali nak sambut raya...

apakah dia???? 
sila scroll down ye....
>
>
>
>
>
>
>
dan lagi...
>
>
>
>
>
>

poyos je aku ni kan...
xde mende pun..
just jahit manik kat lengan baju...
kalau lagi rajin aku jahit la kat leher baju skali
dah tempah mahal2 baju ni... kalau xjahit manik.. xnampak la bling2 lak kan...
tp tulah... aku rasa mcm kaler manik yg aku beli agak xbape maching..
tp lantak la... dah siap jahit sbelah tgn dah pun..
tinggal lg sbelah tgn.... 
mata dah xleh bukak dah ni... 
ok la.. tu je nak update... jom tido..zzzzz

6 comments:

lydzar said...

hehe kalau nk mintak kak ila tolong jahitkan kt lengan baju sy boleh tak?

berapa upah dia? nk buat sendiri tak reti :P

Iela Fazielah said...

boleh aja... upah xcampur beli manik rm15 utk dua2 tgn... hahaha... thn2 lepas mmg rajin akak buat bisness ni... thn ni malas nak amik upah...

nza said...

kreatifnya....mesti tmbah brgaya dgn bling2 tu....

Iela Fazielah said...

kak nza; kelakar la kak ni.. xde la bergaya mana pun... hehehe.. suka2 je

lydzar said...

oowh ye ke..tp sy g amek baju kt kampung 28hb nnt..mesti tak sempat buat..kan?

Iela Fazielah said...

lydzar: sempat... akak 2 hari je dah siap... nnt call ye

Related Posts with Thumbnails