Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Kisah org berpuasa

syok bila blog walking baca kisah2 org bersahur, berbuka dan berpuasa for 1st day smlm...
dgn menu yg mmmmuah!!!
aku lak??
biasa2 je..samapi pagi2...
 tetap suka membebel dgn kwn opismate aku..
cerita kisah cite Vempire Diaries nyer, Desprete Houseviewnyer...
mcm2 lah... kisah anak la..
sbbnyer aku dah biasa puasa sunat..
mcm xrasa pape je

tp bab aku sahur pepagi.. simple giler..
sbb aku dok betting dgn lakiku lak utk operasi menurunkan berat badan kat rmh...
kata hubby sape paling byk turun dpt RM50...
sape kalah kena bayr lah ye
hahaha
jadi kami bersahur mkn oat dgn milo je...
aku no hal... dah biasa..
bab buka puasa lak...
aku balik awal..
masak nasi n sup ayam & sayur utk anak2 mkn...
aku masih lg diet...
mkn sup ayam je... nasi... kena band!!! xleh mkn
hubby lak.. mkn sup ayam dan sayur gak dgn tempe...
serius kami berlumba2 berdiet...
hahah...
tu je nak cite..
kira aku pun xnak kalah gak kan cite kisah berpuasa... ahahhaha
tp pas ni xde cite lg.. sbb aku rasa menu aku bersahur dan berbuka adalah sama
selagi aku xmuak makan oat tu & sup ayam /sup sayur..
n selagi ada nampak kesan penurunan yg ketara

korang jgn tanya lah aku gi pasar Ramadhan ke tak..
jwpn mmg x sbb utk elak tgk lauk pauk kat pasar ramadhan tu okeh...
nnt biar dash last2 puasa baru kuar mkn kat hotel dan mkn puas2..
orait.. sekian kisah puasa ku...

6 comments:

sall said...

wahhh...sudah bagus ni, suami isteri berlumba2 berdiet. Kita lihat siapa yang menang....

Iela Fazielah said...

sall: nak wat camne: laki bini comey2... kalau xbuat camni xde motovasi la pulak...haha

lydzar said...

hehe bagus bagus..teruskan bertanding berdua..

anak2 pon bukan nya beria sgt makan kan. ada sup tu pon dh cukup utk dorang

Iela Fazielah said...

betul tu lydzar, diaorg mmg mkn sup je.... kalau lain sikit pun syafiqah suka mkn kari.. irfan ape2 je semua balun... hahaha

Farra Dhelina said...

bestnyaa kak..ade geng senang lh nk berdiet..

Dilla Ady said...

bagus ni kak ilah..ade org skali diet ngan kite..

takde la kite diet, die duk makan segala macam sampai meleleh air liur kite tgk..huhu

Related Posts with Thumbnails