Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

mmmmm.. pe cite??

mmm... mcm tajuk di atas....
aku xtau nak cite per... hari smlm berakhir dgn xbest...
so mmg xnak cite...
cuma yg best sikit ada org blnja aku mkn Ayam Percik...
Ayam Percik the best in Serdang!!!
walla!!!!
mlm aku msk macaroni sup utk buah hati aku 2 org tu...

gmbar ni aku google je..
lebih kurang camni lah.. letak ayam & sayur sikit & kiub ayam

dgn si irfan sibuk nak suap mkn sendiri... aku biarkan...
abis la seperiuk....tambah berkali2....sodap sgt lah tu
pastu jam 9 aku xleh buka mata..
rasa berat je bdn.....tp gagahkan jugak mata ni buka..
aku bangun angkat kain dah 6hari xbasuh since ari sabtu lepas utk dimasukkan dlm mesin basuh
lipat kain yg last week tergantung kat ampaian lg...
kang jap gi bj yg dah dibasuh tu nak ambik alih tempat pulak..
tgk tv semua cite xbest...kecuali cite 999
last2 aku bungkus hadiah korang2 yg dah menang contest "Saya Sayang Adik"
so far... kak suzie Siti Sifir10, fieza79 & suezie284 dah reply bg address..
sall mana adress ko...ko nak amik sendiri ke.. haha
dan 2 org lg pemenang aku lom umum kan...
ptg2 kang aku siarkan semula n3 pemenang contest ye....
ada pembetulan & perubahan...
k la... xde pe nak cite..
aku nak smbung keje balik
pg ni aku rasa ngntuk balik la pulak....smlm tido jam 2

8 comments:

Nadra Farissa said...

tgh pose ni cam sedap jeks tgk sup si irfan ni.. ekeke... :p

lydzar said...

nmpaknya entry ini ditaip ketika tuan punya blog tiada mood. huhuh, tempias rasa ngantuk disini hihihih..

kenapa ngn semalam kak ilah? apa yg tak best tu?
eceh! ada hati lagi nk tanya walaupon orang takmo cerita :P

Iela Fazielah said...

NADRA: mmd sedap tau... masak la utk si kecik tu.. mesti dia mkn non-stop..

Iela Fazielah said...

lydzar: mcm2 berlaku.. masalah dalaman.... xsangkalak leh tempias rasa mengantuk sampai ke sana.. gi le tido...

Farra Dhelina said...

tak pnh lagi try buat sup..nmpk cam sedap ye..ank2 mesti suka kan..thnx. akk bg idea lah utk sy nk bg kat ank2 :)

Iela Fazielah said...

farra.. cubalah.. mmg sedap.. xyah rebus dulu macaroni tu... masukkan skali dgn ayam & air lepas tumis bwg & halia... nnt macaroni tu kembang... anak2 mmg suka

alyyani said...

kalau saya yg menang saya dtg amik sendiri hadiah kak. ekekek...

macaroni sup eh, tak penah buat lak. kena try ni. thanks bagi idea!

Iela Fazielah said...

allyyani.. harus kamu kena dtg sendiri.. rmh sekanagkang kera je... hahah.... cubalah masak.. 4sure bebudak suka

Related Posts with Thumbnails