Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Perubahan Tarikh Tutup Contest "Saya Sayang Adik" anjuran Mama Ilahfazilah

Berita terkini yang sensasi....
Dgn ini daku ingin memberitahu kepada semua warga blogger & peserta2
Contest "Saya Sayang Adik" anjuran Mama Ilah Fazilah

tarikh tutup contest ini akan diawalkan dari tarikh sebenar
iaitu pada 1 Ramadhan 1431H bersamaan 11 Ogos 2010..
ini kerana...
puan penganjur tak sabar2 nak bagi hadiah pada para pemenang yang bertuah..
hehehe... boleh gitu??
boleh aje sbb daku penganjurnyer...
so....
pada sesapa yg masih lagi berkira2 nak join...
cepat2 cari gmabr n karang ayat power utk penyertaan ye...
 sblm tarikh tutup...
sekian

13 comments:

Adyshariz said...

baik puan penganjur.. kuasa d tangan anda.he...he..hrp2 ade luck

mamalieyna said...

ohho..saya suka..tak sabar nak tau sapekah yg bertuah ituw ^_^...kuasa di tgn anda! hehe..

Fieza79 said...

tak kesah sbb dh awal2 join ...hehee

Farra Dhelina said...

ok, noted! ;-)

Intan Inn said...

saya awal dah join...tp tak ada pun nama saya..huhuhu..takperlah may b tak ada rezeki...

mama zharfan said...

me tgh cari2 pic yg sesuai..tak jumpa plak pic yg betul2 de bomb :p

lydzar said...

saya setuju ajer..

mmg tak sabar nk tau sape yg menang :)

Iela Fazielah said...

intan... ye ke nama xde.. nnt ila check balik ye... ala cian... terlepas pandang kot... jgn sedih ye.... nnt ila add nama

adianiez AIDA said...

alamak! nasib baik aida blogwalking today. if not melepas. post ready. gambo lom ready. tgh cari yg sesuai...

adianiez AIDA said...

opps... lupa nak inform. today pun tempat nak follow tu tak appear di mata ku la iela. internet ku ni slow ker????!

Iela Fazielah said...

kelakar la asianiez ni.. ada la.. kat atas skali kat tajuk... mungkin internet u kot.. hehehe

Intan Inn said...

hehehhe..saya dah bg link nt chek yer..may b ada silap kot masa saya nak send comment takperlah..saya dah join sebelum tarikh tutup..thanks yer...

kakyong said...

ok noted...

Related Posts with Thumbnails