Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Santai BBS batch 1997 @ Titiwangsa

Ari smlm (Ahad) sgt seronok ku rasakan..
ada aktivti Santai Bersama Kengkawan sklah Ex- SMKBBS batch 1997...
walaupun xramai yg datang.. tp still meriah...
meriah bila dpt jumpa kengkawan lama balik...
meriah dgn potluck yg dibawa...
meriah dgn hadiah yg diterima....

aktiviti ni dirancang dlm FB... (bk gak kebaikan FB ni yek)
so.... dah puas bincang.... 1hb Ogos tarikh yang dijanjikan
jam 8.30 pagi bertempat di playgroud area @ titiwangsa
ni tempat berkumpul dia



aku punyerlah excited nak gi santai ni...
pepagi buta jam 5.30 dah bgn mcm hari2 biasa...
(patutnye ari ahad leh tido lelama sikitkan)
jam 6 pg dah masak keowtiow goreng utk dibawa ke santai ni
jam 7.30 br aku kejutkan anak2 bgn n bersiap..
jam 8.15pagi baru aku drive ke KL bertiga ngan anak2 gi program ni
hubby xikut.. dia kata dia ada kelas arini... lalalala...
jam 9.00 aku smapai kat tasik titiwangsa ni...
rindu weh kat tasik ni... dah 4 thn tak pergi..
umat manusia punyer la ramai...
sib baik parking xsusah...

smpai2 dah ramai dah menanti...
letak makanan n stat la berborak...
pastu aktiviti mkn2 le...
antara makanan yg dibawa

tp tak leh tahan tgk syafiqah yg dah rambang mata tgk playground
nak tak nak.. kena gak la teman dia main kejap..
xleh biarkan anak main sendiri,..
kang kena kipnap kang.. nangis xberlagu aku




pas mkn.. borak2 lg...
pastu bergambar ramai2...



the gorgeous mommy...


the sporting papa's

kami berborak2 n lepak smapai jam 12.30 tengahari...
mkn smapai kembung perut lah...
xketinggalan jugak aktiviti bertukar2 hadiah..
paling best si isa &  fadzillah bg hadiah pokok bunga berlampu...
jd rebutan semua...


ni bunganyer.. siap ada harga lg...
last skali




sesi cabutan undi hadiah

yeay!! dapat adiah

alhamdillah masa aktiviti ni...
dlm jam 11 camtu irfan dah ngantuk n tido smapai jam 12.30
mmg best!!!



jam 12.30 gerak balik
byk gak makanan yg xabis..
semua tapau bw balik sorang sikit..
aku singgah rmh mak jap antar tpperware kakak ku order
dan terus balik serdang...
bercinta gak la aku bw kete balik
penat xterkata... mengantuk giler
40km/j aku bw kat h/way..
last2 aku stop kat esso h/way sg. besi.. tido 45minit ye..
pastu meneruskan perjalanan semula
jam 2.30 ptg smapai rmh...
serius.. penat n gantuk tp berbaloi2...
ptg tu aku tido jap sblm meneruskan tugas ku kembali di rumah
mencuci bj, kemas rmh n masak utk mkn mlm

4 comments:

lydzar said...

amboi meriahnya makan2..

sorry kak ilah, kitorang semalam p check up. lepas tu MIL dtg rumah, then petang din pegi opis buat kerja. so memang tak dapat la nk join xtvt ni.. :)

Iela Fazielah said...

xpe lydzar... biasalah... awal2 preggie mmg mabuk2... demam2 sikit...

Adyshariz said...

oo sronoknya kat titiwangsa tu..batc 1996 ada gak buat tapi malah nk join..bz mlanda diriku

Iela Fazielah said...

haha.. biasalah tu.... kalau xgigihkan join.. mmg xjoin

Related Posts with Thumbnails