Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Weekend yg happening!!!!

wah.. aku rasa lama betul cuti.. dari jumaat sampai le ke ahad..
rindu giler kat blog weh!!!
al-maklumle.. lappy xde.. dah tenat..
kena le berpuasa tgk tenet..
tp smlm xthn on9 dlm hp je...
tp gmbar kartun yg ckp tima kasih n suruh komen tu mmg mengganggu betul!!
dah le skrin kecik... xdpt baca lansung n3.. gambar dia je penuh screen hp aku!!

arini pepagi gi keje mmg heaven..
jln clear... smpai awal... ramai cuti...
n3 ni aku nak cite mcm2...
korang jgn lak boring baca ye... maklumle.. cuti lama
kena lak aku yg mmg jenis xleh dok rmh... hehe

bermula ari jumaat....
hubby ku keje..sian dia... Selangor je cuti.. KL kena keje..
tinggal la  aku anak beranak...
kena pulak adik aku nuyun yg no. 6 tu dtg mlm smlm... br balik dr poli
pe lagi.. jam 8.30 pagi aku dah drive ke Midvalley city ye...
kunun2 nak gi sogo aku batalkan sbb payah bw anak ke sogo
just ke MV.... mcm biasa gi pepagi sbb nak dptkan parking
adik aku mmg hangin le.. sbb dia mcm pelik kenapa nak gi soping jam 8.30dah kuar
hahaha... sian nuyun....
jam 9.30 dah meronda2 dlm MV.. sementara tunggu kedai bukak jam 10...
kami meronda2 dlm carre4 dulu...
jalan sana sini.. tgk brg nak buat kuih...tgk oven lg
pastu msk ke tempat beskal... papa kata nak blkan syafiqah beskal baru...

beskal bodo2 je sampai rm179..
xbeli pun.. just naik je.. jd model beskal kejap

pastu bg bebudak tu naik kete menan..
benda wajib dinaiki kalau gi mall


syafiqah dgn untie nuyun

pastu... jam 10 kedai bukak.. pelagi.. mama fiqah...
masuk kedai sana.. keluar.. masuk kedai sini pulak..keluar..
masuk sana..masuk sini..
last skali berkenan kat baju kat Pumpkin Patch nie je..
hasil rembatan di Pumpkin Patch.. baju xbeli pun.. gilor...

pastu masuk Jusco lak
fiqah request nak tudung.. aku pun xblkan tudung dia lg

cun xsyafiqah pakai tudung.. comey anak mama
murah je tudung..rm15 selai
kat sini pun berjam2 round.. belinyer tudung selai dgn pensel box utk fiqah...
best la jln2 dlm jusco ni!!!

xlupa bergambar di centre court ada pesta bunga2an..

jam 1 fiqah dah nangis2.. lapor...
mak dia lupa daaaa.... walau xposa.. tp dah mcm posa
fiqah request nak mkn KFC..dgn muka xmalu.. gi bl KFC





mama bl KFC chicken rice je.. kenyang dedua anak mama mkn..
dlm tu mama curi2 mkn gak la....KFC weh.. mana leh tahan.. hehehe..
xtau malu betul aku!!! nuyun bengang je.. sbb dia posa.. hahah

kul 1.30 xpuas hati.. rasa nak masuk The Garden lak..
konon nak gi Baby Gap..
jln2 je.. xde yg berkenan... masuk ISetan la pulak...
naik menan lagi

last skali jam 2.30ptg... kami pun balik...
antar nuyun kat sentul
pastu ballik ke serdang semula...
jam 3.30 smpai dah smapai rmh...
jam 5 papa balik terus gi sri serdang pulak..
sambung next n3 lak ye.. ada cite ms gi sri serdang ni.. hehe.. da

6 comments:

lydzar said...

byk betul tempat akak dh pegi utk shopping kan..best best

saya ni, since puasa, jusco pon tak jejak lagi. apedaaaa

Iela Fazielah said...

lydzar.. ni br soping part 1 ari jumaat .. ari sabtu n ahad pun gi mall lg.. nnt akak citer... bila nak sopng raya.. nnt sales abis kang.. hehhe.. tp aka sure bj saiz kamu mmg xkan abis punyerle.. hehe

Farra Dhelina said...

semapt mkn curi?? hehehe..

* a'a kak, kt klu kat ofc kan, screen tak leh bukak besar2 sbb nk cover dgn bos, so bila dtg blog akk, mesti gmbr kartun tu menghalang..

Iela Fazielah said...

farra: biasalah kan.. bila xposa.. kena lak KFC.. harus curi2 mkn...hua2...
mmg la ini kartun mmg suka menonjolkan diri... nak buang sayang lak.. penyeri blog nih.. hehe

Fieza79 said...

byk nya tmpat u pegi.. sempat ehh..
bulan pose takda pegi mana lg asyik terperuk kat dapo je..huhu

Thanks...dh terima adiah tu pagi ni...da wt n3 psl tu...hehe

Iela Fazielah said...

fieza: dah dpt adiah.. alhamdulillah... giler soping2.. skali skala mkn kat luar la pulak

Related Posts with Thumbnails