Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Akhirnya... berjalan lah sudah....

Tajuk xhingat!!! ape yg berjalan nyer???

ni ha... my HSH (HSH means Home Sweet Home) progress ler...
akhirnya setelah hampir 2 minggu menunggu si pemaju settlekan defect..
barulah si kontraktor ni baru mau buat kerja kat rmh..
td tghari mcm biasa.. buat lawtn tapak lg...
ini lah kemajuan yg dah dicapai.....

seee... itu abg bangla sdg buat keje

besi2 plaster ceiling sedang dipasang...
weee berbunga2 hati ku kegirangan.....

pandangan dr dapur ke depan....
xsabar nak tunggu siap... camnelah rupanyer nnt...


siap nak bubuh bendalah ni lg nnt..
aku xdpt bayang rupa dia bila dah siap nnt.... sabar2 ye cik ilah....
hehehe

sambil tu aku naik atas round2..
tgk satu rmh dia sudah alas sana sini

semua lantai dia balut dgn plastik....
bagus si Ah Lee ni.. aku suker...
terjaga aku punyer lantai...
kalau x nnt jatuh2 barg.. mesti calar balar lantai aku
samapi ke tangga2 dia balut

ok... sekian.. cerita arini... adios
selmat berhari minggu... babai

6 comments:

eRiNsZ said...

Ila best nyer,... ni yg x sbar nak jnguk cute castle kami.. tp huhuhu blom dpat knci lg....

Dilla Ady said...

ala..jeleznye la tgk umah baru akak nih...cantikkk..

teliti ye ah lee tu wat keje..

nza said...

makin berkobar la semangat nk duduk rumah baru......

Iela Fazielah said...

eRinsz: pergila jenguk rmh kecil mu mcm rmh kecil ku ini... sgt seronok bila dah dpt buat sesuatu tau

Iela Fazielah said...

dilla: jgn keles2.... mmg teliti si ah lee ni....

Iela Fazielah said...

kak nza: mmg sedang berkobar2`tau...

Related Posts with Thumbnails