Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

"Comei Lotte Contest by Jaijina"


masa untuk bercontest lg...
contest anjuran jaijina sempena b'day anaknyer echa yg pertama...
sesape nak join.. leh klik kat bawah ye...


meh tgk syarat2 penyertaan nyer:
1. buat satu n3 khas mengenai contest ini..hanya n3 yang bertajuk "comei lotte contest by jaijina" akan di terima.

2. di wajibkan menjadi follower http://jaijina.blogspot.com/
3. seperti biasa, letak kan blog http://jaijina.blogspot.com/ sebagai blog list korang..
4. letak kan juga banner seperti di atas dalam n3 & side bar korang..banner tu mesti link terus ke n3 ni..
5. letak kan sekeping sahaja gambar kanak² yg korang rasa terbaik kecomelanya..kanak² (tak kira anak korang atau bukan..asalkan jgn colik anak org lain, sudaaaa) terbabit hendaklah berumur diantara 1tahun hingga 4 tahun..
6. letak kan nama, umur, nama ibu/bapa pada setiap gambar tersebut..ceritakan serba sedikit kenapa korang rasa kanak² dalam gamba tersebut adalah comei lotte..
7. tinggalkan komen korang pada n3 ini sahaja..selain dari itu, tidak akan di layan..
8. tarikh akhir penyertaan adalah sehingga 24 oktober 2010 jam 12 tgh malam.
9. korang juga boleh meng"tag" 3lagi kawan² anda yang lain

ok.. inilah penyertaan dari mamailah fazilah ye....
inilah.. dak Irfan...
nama penuh: Muhammad Iman Irfan
nama mama/papa: Ilah Fazilah / Zul Irwandi
umur sekarang : 1 thn 6 bulan

kenapa aku rasa comei je irfan masa ni??
masa ni umor irfan dlm 9 bulan.. awal tahun aritu...
maklumle.. dia kecik lg... suka pulak aku pakaian topi lembu dia tu..
so aku rasa dia comei sgt.. kalau aku tolak dia smbil jln2 semua org akan tegur..
"ei.... comeinyer budak ni.... mcm anak cina... kecik je dia.. bape umor dia ye???"
soklan biasa org tanya.. hehe...
nak dpt irfan senyum... uih.. punyerlah susah.. sbb senyuman dia mcm ada emas..
so.. skali skala tersnap gmbar dia cenyum... mmg le comei.. hehehe

ok.. sape aku nak tag ye...
1. syana - sbb baby dia mmg comei
2. allyani- anak2 dia pun sgt comei
3. sape2 yg nak buat.. sila la buat ye... anak2 uoll mmg comei pun

2 comments:

sall said...

gudluck ye. Comey si Irfan. mcm anak cino.

Farra Dhelina said...

comey2..gdluck irfan!!

Related Posts with Thumbnails