Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

patutla 2 ,3 hari ni blog aku sunyi je....

aku peliks la pulak... 2 ,3 hari ni ..
blog Irfan's N Fiqah's Mama ni sunyi sepi je
apsal ek?????

aku masih xpaham2 lagi...
skali tadi nak msk dlm blog ada 1 msg keluar...
only selected viewer je yg boleh masuk...
lorrr... aku dah salah click ke???
apa aku buat daaaaaaaa

ni semua pasal aku xleh upload gmbar lagi
saje dok godek2 blog ni kat belah permission tu..
tertekan lain le pulak.....
la ni dah betul kan balik

hopefully dah ok..

sory ek kengkawan

13 comments:

Adyshariz said...

oic..ingatkan nk buat private blog jer..rupanya salah tekan..

ilah, kat sini kene malware detected la, cuba cek

Mama Zharfan said...

oooo..tersalah tekan ke heheh

~ Lady ell ~ said...

hihihi...kdg2 dh buntu buat apa pun tk perasan..:)

mamalieyna said...

kesilapan manusia..hehe..leh perbetulkan..^_^

Iela Fazielah said...

adyshariz: camne nak check malware detected tu...???

Iela Fazielah said...

mamazharfan: aah.. tersalah tekan le....

Iela Fazielah said...

~Lady ell~: itu le pasal... klik sana sini.. janji dpt upload gmabr balik.. rupanyer dah salah tekan

azira said...

laaaa akak ingat ila dah buat private blog...

Iela Fazielah said...

azira: xsengaja la... akak dah sedih2 nape la xde org jenguk blog akak... sib baik dpt msg tu.. kalau x.. compom xtau..

Fieza79 said...

tu la kdg2 nk godeh benda laen jadi benda laen...huhuu

Dilla Ady said...

ooo..patut la tak leh masuk..ingat akak privatekan blog..

mane tau tak sempat update sibuk uruskan umah baru kan...

Iela Fazielah said...

amboi dilla... akak sentia update blog...hehe,, rmh tetap no. 1 tau...hehe

nza said...

2lh, masa akak klik ingatkan dh di privatekan...sedih tau....hu...

Related Posts with Thumbnails