Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

pengganti baru....

aritu ada pembukaan 1 outlet baru di Jusco tmn Ekuin
nak tau kedai pe???? kedai jual notebook..
nama kedai ni Evernew... kedai hak milik Datuk Lee Chong Wei..
alkisah... aku bg tau hubby.... ada la beberapa jenis laptop yg best2 utk dibeli
bg menggantikan si Dell Inspiron yg dah 2 bln xleh digunakan &  tenat...
mmg boring bila xleh bertenet dihujung2 minggu
paling xbest bila kena byr duit Celcom Broadband ni tanpa digunakan lansung sbyk RM60 sebulan xsalah

hubby pun dah nazak bila dia sendiri pun xlleh nak wat assignment
so mlm smalam... kami ke kedai komputer tu kat JUsco equin
pilih punyer pilih... borak punyer borak....
setelah berpikir panjang kot... akhirnya...
pengganti baru telah pun ditemui..
sgt kiut n comel.... harga pun sgt murah.
yg penting system dia tu..... dgn 3GB RAM, 320GB hard drive...
plus 2years warranty including software...
free portable DVD toshiba & Karpaskey 2011...

hubby ku menyambar si Toshiba baru ini...
tp kali ni aku xjoin beli.... tumpang tgk n guna je
yg penting... dah ada penggnti.... yeay!!!!

ini lah rupa dia:~ TOSHIBA PORTEGE 11.6" screen in RED colour~

 comel kan??? ringan je...1.49kg je...
kat sejam lebih tuggu org kedai tu set up laptop ni... naik kebulur la...

ni antara aksi2 ms hubby tgh tunggu org kedai kompt tu sut up kompter



seronok betul hubby dpt lappy baru.... aku gak yg melangut....
lappy lama dah rosak ,,huhuhuu

No comments:

Related Posts with Thumbnails