Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

dah x bizi2 lg dah...

alhamdulillah.. stat minggu ni aku dah le rehat semula...
pasni aku dah xbizi2 lg dah nak jenguk rmh setiap tengahari sbb...
rmh dah siap buat plaster ceiling n wiring

dpt la aku berehat tghari n menumpukan keje2 dgn aman tnpa stress2
aku nak tunjuk gmabr plaster ceiling n lampu2 yg dah dipasang..
tp nnt yek aku update kemudian..heheh

pd semua umat Islam seluruh dunia
ila dan keluarga nak ucapkan
Selamat Hari Raya Aidil adha
esok mari lah kita beramai2 puasa sunat 9 Zulhijjah (hari wukuf di Arafah)

eceli aku mmg xde mood raya pun ..hehehe
mood nak masuk rmh baru je... korang paham2 jela kan
kalau nak tau plan aku ari raya haji ni (cuti hari rabu ni)
pg gi rmh mak utk beraya n solat raya, lepas mkn ketupat rendang
nak gi rmh baru utk basuh rumah!
hahaha.... semangat nak beraya rmh baru u...!!!
haha

sekian n3 utk hari ni ea....
nota kaki: tgh tunggu set dapur Tellini baru samapi ni...
manalah lori ni????

4 comments:

nza said...

lega............

mamaqari said...

x sabar nk tgk hasilnyer

Iela Fazielah said...

kak nza: betul.. lega sesangat!

Iela Fazielah said...

mamaqari: tunggu......!!

Related Posts with Thumbnails