Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

DVD Micro theater...

hadiah terakhir dari CIMB dah diterima...
horei!!! thanks CIMB...
ni pun pg2 smlm dpt kejutan dr abg courier!
yessssza....
ni dia brg dia...



kalau bukak.. ni le brg dia sebenar2nyer..


aku kan sbenarnyer dah salah beli
aku nak bl micro HIFI..
nak gantikan radio antikku hadiah hari lahir ms umor 22thn dulu..

skali aku teramik DVD micro teater..
hantam sajalah labu...
kita kawankan + kawinkan dgn tv LED baru papa tu
jenama Philips gak..
nak bl Samsung ke.. sony ke...mahal le pulak..
Philips ni pun kira dah canggih manggih la ni..hehe..
berselirat wayar kat blkg tv tu...
kalau gi IKEA boleh bl casing wayar kan???
tv pun xgantung lg kat dinding ni...hehehe..

korang jgn la pelik.. ingat aku ada beratus ribu point ke nak redeem micro DVD ni...
aku tambah duit ler.... tp kira murah la..
just keluar harga separuh dr harga asal je...
kira ok la kan....
tp tulah.. nampaknyer still kena bl lain la Micro HIFI..

p/s: menci bila buka FM radio kena cari stesen pakai tuning kontrol..
nak yg canggih sikit pun jadila...
tekan digital punyer.... huhu...

6 comments:

alyyani said...

wow, kak serba baru semua! ok la tu, jimat duit redeem selagi boleh kan? :)

Iela Fazielah said...

alyyani: idok la semua... sikit je... bl yg murah2 punyerrrr.... haha

SyaNa said...

rumah aku xde langsung radio :(
pakai astro jek..
mcm bleh msk wishlist je ni..hahahaa

Iela Fazielah said...

SyaNa: sila masukkan dlm wishlist... hehe

lydzar said...

kami pon dgr radio dalam kereta aje laa..

hehe wiring tu kena buat betul2, baru la nmpk canggih gabungan tv/dvd baru tu

Iela Fazielah said...

lydzar: itu le... yg buat keje ni cik puan fazilah ni... en. zul kita tu mmg xpandang pun... tu yg maleh tu...tak tau la bila dah hang tv tu br dia nak keje kan wayar tu kan... sah2 akan nampak serabut kalau xdikemaskan...hehehe

Related Posts with Thumbnails