Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Jawab tag dari Akma

1st of all... aku salah bc n3 menyebbkan aku salah jwb tag dr akma..
hehe.. aku ingatkan GA yg akma tag...rupanya... tag ini..
xpe.. pape pun aku suka buat GA tu...wakaka!

ok.. straight to the point... sprt yg telah di tag oleh puan Akma /Kem..hehe
aku jwb tag ni dgn seronoknyer...


5 Nama samaran
  1. Angah ~ nama yg family aku panggil termasuk budak2 sekolah aku dulu ++ pakwa lama aku pun panggil aku dgn nama Angah ni
  2. Fazilah ~ nama yg aku suka bahasakan diri aku ms kat sekolah w/pun kebayakan mereka panggil aku Angah... tp budak kelas aku panggil aku Fazilah
  3. Ila/iela ~ nama ni jd famous bila aku stat msk 'U"..budak dorm aku stat panggil aku dgn nama ni sbb nama fazilah tu diaorg kata panjang sgt nak sebut... terus la nama ni melekat sampai sekarang
  4. Ilah Fazilah/Ielah Fazielah ~ nama samaran yg aku suka guna dlm semua nickname kat fb/blog/emel or kat mana2lah.. asalnyer kwn aku yg createkan... ada kisah terjadinyer nama ni
  5. Mama ~ panggilan oleh anak2 ku yg sgt2 kusayangi


5 Tarikh Penting

  1. 28 Mei 2005 -tarikh nikah ku/tarikh anniversary 
  2. 07 September 1980 ~ tarikh kelahiran ku
  3. 26 Disember 1979 ~ tarikh  kelahiran hubby ku
  4. 03 Mac 2006 ~ tarikh kelahiran Adriana Syafiqah
  5. 30 April 2009 ~ tarikh kelahiran si kembar Muhamad  Iman Irfan & Afrina Batrisyia Iman

5 Perkara saya buat semalam
  1. Terkopoh kapah balik awal sbb dpt call dr nursery kata Irfan muntah 5 kali sbb xsedap perut
  2. Singgah pasar malam bl Yong Tau Fu utk dinner mlm ptg smlm dgn syafiqah n irfan mkn nasi lemak je
  3. Melayan dedua budak tomei tu yg nak main basikal kat depan rmh diptg2 hari sambil borak dgn cikgu jiran sblah rmh kisah dia gi bercuti kat Cherating cuti CNY airtu sambil dia jemur kain
  4. Melayan jugak si Syafiqah yg xabis2 dok dpn pintu n tingkap rmh n xbg aku kunci pintu sbb risau papa dia balik rmh xleh masuk sdgkan papa dia xde gi outstation kat Paka selama 3hari... pity fiqah
  5. tido awal seawal jam 9 mlm sbb boring xtau pe nak buat sbb tv fiqah conqouer..dia nak tgk citer katun xabis2...

5 Perkara Buat Anda Gembira
  1. bila dapat make up/make over rmh seperti yg diidamkan..
  2. bila dpt duit gaji setiap hujung bulan + dpt duit elaun mengajar
  3. bila dpt soping ape saje brg yg disukai tanpa mintak persetujuan sesapa termasuk hubby sbb duit tu duit sendiri
  4. gembira bila tgk anak2 gembira dan sihat walafiat
  5. bila hubby xbuat peel yg boleh sbbkan kita jd xgembira ...
5 Sebab Jawab Soklan Ini
  1. tag yg paling senang nak jwb.... 
  2. sbg n3 utk hari ni sbb xde idea nak tulis pe... sib baik ada tag ni
  3. sbb akma dah tag... sukernyer!
  4. sama mcm akma ..sbb dah lama x buat tagging game nihh..
  5. sbb mmg dah kena jwb soalan ni...

5 Kawan untuk ditag
  1. momma Lydzar
  2. mamalieyna
  3. MamaYatie
  4. Dilla Ady 
  5. kak NzA 


dah siap..yahoooooooo...

2 comments:

lydzar said...

ternampak namaku kt situ

Iela Fazielah said...

iya2.. betullah tu.. sila buat ea...hehe

Related Posts with Thumbnails