Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

xbernama...

ape motip aku amik gmbar ni??
saje!
tiap2 malam .. kalau dah xde benda nak buat
aku akan dok bertentangan dgn dinding ni
pastu.. aku tgk je sofa dgn cermin kecik2 ni
sambl tu.. letak kaki atas meja n minum air nescafe semug!
dok dlm sejam dua..
dok kat sini dlm gelap.. bukak lampu dinding je dgn kipas... best oo
anak2 aku bior kat atas tgk tv dgn papa dia
aman kejap dunia ni aku rasa..... 

dah penat duduk.. aku landing lak...
pastu.. dah rasa ngantuk baru la naik atas ke bilik n tido

eceli... aku xtau nak citer pe
smlm dah ada bahan nak buat n3..
tp lupa nak bw camera.. so... sekian n3 utk hari ni ye...

p/s: kata nak jd blogger tegar.. n3 ntah ape2ntah pun nak cite gak..hehe 

8 comments:

eRiNsZ said...

ni kira terapi diri jgak tau..
dear

Iela Fazielah said...

betul la erinz.. terapi diri ni

Zur@ZaRi said...

hehehe...
macam2 perangai manusia ni kan... zura kalo bosan suker makan=))

Jom Join: "Posing With Ur Love One - Giveaway"

Rugi tak beli?: "Tikar Getah Kanak-Kanak"

Farra Dhelina said...

hahaha bedal je kak, jnji ade entry kan!! yeahhhh hidup blogger!!

Iela Fazielah said...

zurazari: betul tu... mcm2 kan...hehe..

Iela Fazielah said...

farra: hidup blogger!

NzA said...

tu namanya tmpt mencari ketenangan....

Iela Fazielah said...

betulla kak nza: tempat mencari ketenangan...ayat paling sesuai!

Related Posts with Thumbnails