Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

mimpi or realiti ni??

aku kan... ada satu cerita...
cerita terbaru n panassssssss..hehe
citer kelakar yg aku asyik teringat2...

kejadian berlaku smlm...
tgh mlm smalm
sedang aku tido...
pastu tetiba aku termimpi..
mimpi gi test drive kete baru..
(aku tgh kemaruk nak bl kete baru.. tp duit non ado..hehe..so mimpi jelah ye)
kete apentah aku pun tak hingat
masa pergi tu aku naik la Mrs. Wira aku tu..

so..balik dr test kete...
aku drive la Mrs. Wira nak balik
pastu.... ms drive... si Wira ni bunyi lain mcm pulak
bunyi KROOOH....KROOOOH....KROOOOH
pastu terberhenti-henti...
dlm hati aku ckp... eh kete ni
dia merajuk ke??
ke sebb aku nak bl kete baru.. dia buat hal pulak...
aku drive lg.. still bunyi enjin dia sama..KROOOOH..KROOOOh..KROOH...

skali... TUP! aku terjaga dr tido n mimpi...
pastu aku dgr bunyi KROOOh...KROOOH... tu lg..
rupanyer... hubby dok berdengkur bunyi tu..!!!
cis! cinabeng!*&@#$%^&***
punyer kuat dia berdengkur smapai masuk dlm mimpi aku tuh!

ape dah hubby ni!
potong stim betul...
pastu aku gelak sorang...
smpai nak gi keje pg td pun asyik tergelak gak
nak citer kat dia xsempat pulak

tp masa taip n3 ni pun tergelak gak..
kelakar la...
korang xrasa kelakar??? lantak korang la
aku rasa kelakar sgt!

tp dah nak 6thn aku kwn dgn mamat ni
kalau bunyi dia kuat giler tu mmg dia penat tahap gaban lah tu...
itulah kisahnyer...
sekian

4 comments:

mummy_ayu said...

ha ha ha..lawak tul..hubby aku pun sama Iela...tak tahan kadang2..tapi dah sayang..layan aje la..

lydzar said...

hehehe lawak la kak!

sama ler myhubby pon,kalau dh penat sgt..letak kepala terus tidur dan berlagu2 la dengkur dia tu

Iela Fazielah said...

mummyayu: itu le pasal...dah syang kan... biorkan jelah.. kekadang rasa nak picit je hidungdia bg senyap kejap

Iela Fazielah said...

lydzar: lagu2 mereka tu.. satu rumah bergema kan....

Related Posts with Thumbnails