Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

hari sabtu pun syafiqah kena sekolah... sian......

last week....sabtu...
hampir aku xperasan ada msg kat bj sekolah syafiqah..
mcm biasa... cikgu syafiqah pin kan kat bj dia..
bkn pe... ari jumaat kan... harus syafiqah xgantung bj sekolah cina dia..
dia gumpal2 terus masuk dlm beg skolah..
sib baik la aku ni terajin sikit ari sabtu pepagi gi kemas beg skolah syafiqah..
pastu terperasan la msg tu...

syafiqah kena dtg sekolah setiap hari sabtu jam 8pg -11pg kecuali hari sabtu pertama 
 utk aktiviti latihan menari
sekolah akan mengadakan konsert pd bulan Julai nnt...
wah... melompat aku kejut syafiqah bgn tido jam 6.30 pg suruh dia mandi n pakai bj sekolah utk hantr gi skolah

sib baik budak ni xmarah...
tp dlm mamai2 dia ckp...
"mama....cikgu ckp... sekolah cuti 2 la..." means : sekolah cuti 2 hari....
dia kan xpandai sebut perkataan "HARI" tu...

habis rosak program aku nak kemas rmh sewa lama ari sabtu tu..
kena lak hujan pg tu...
jam 8pg ok br aku keluar rmh n antar fiqah kat Tadika Ho...

cikgu ainon sedang kumpulan murid...

last2..aku n irfan dok round2 area serdang siap gi kedai tiles lg...
jam 11 jemput fiqah balik dr sekolah...
lepas ni every saturday syafiqah kena dtg scholl....cian fiqah

8 comments:

Dilla Ady said...

kecik2 pun byk aktiviti kat sekolah kan kak..sian kt fiqah...esok dak acha tu cam manager gamaknye bile da masuk skola..hihihi

mama tisya said...

latihan menari la ye..hehehe..sian bdk2 kena p gk ari sabtu kn

Amiizaa2001 said...

waa iqa saturday kena gie school.....

NzA said...

wah, kak long masuk tarian apa...???mesti comel je tu menari.

mamalieyna said...

cian..tinggal 1 jerlah cuti fiqah ye seminggu..tak cukup rehat ni..hehe..

MrS. F!zA said...

wah seronoknya bljr menari..suka la syafiqah kan..

Farra Dhelina said...

jadi penat lah jadi nya kan..

MamaYatie said...

lorr..ciannya! tiap sabtu plak tur..huhu

Related Posts with Thumbnails