Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

hadiah bday nyer Irfan

akhirnyer....setelah 1 bulan delay nak bl hadiah bday irfan...
ari jumaat lepas...telah berjaya beli
tu pun dok pikir punyer pikir... punyer pikir...
apelah hadiah yg sesuai nak bl utk irfan,??
hadiah yg boleh dia guna selalu....sesuatu keperluan....
akhir skali..dapat jugak...

memula mcm berkira2 gak nak beli
kang pakai kejap pastu dah xmuat...
tp dr xde lansung... baik bl...ada rezki lebih nnt....beli lain kan kalau dah xmuat nnt

ape brg nyer????
ada dlm kotak ni....
ala....xmhal pun..murah2 je...
jadile dari xde...kasut Clarks mmg dah lama xmuat..
kasut Crocs skrg ni dah stat rasa ketat2.... cian irfan..

so... present utk irfan merangkap kasut raya dia tahun ini adalah....
jeng.....jeng.... jeng....
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v






ADIDAS ADIFIT utk Irfan....
amik saiz 7 1/2...giler beso...
biar beso... harap dpt la kasut ni bertahan setahun...huhu


irfan bergaya dgn kasut barunyer

8 comments:

alyyani said...

ha betul kak, kalau mahal2 punya kasut bia beli besar asal bole jalan. so bole pakai lama. kalau tak, rugi woo. colorful kasut irfan.

lydzar said...

ada jugak hadiah utk irfan, hadif ni tak beli apa2 lagi pon :)

Iela Fazielah said...

alyyani: betul tu alya.. pastu pasni nak bl kasut warna unisex je.. sbb nnt gen X akan dtg leh pakai... mcm kasut syafiqah dulu... irfan xleh nak pakai pun sebb semua kaler pink...

Iela Fazielah said...

lydzar: ala... benda simple2 je bagi... janji ado...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

cantik....ok gak ni..leh curi idea beli adiah besday rafiq nnti..ekekekkekekeke

Iela Fazielah said...

rose: sila la...ahaha...

Dilla Ady said...

cantik kasut...ha ah, dilla pun suke beli yg besau sket leh pakai lame sket kan..

Iela Fazielah said...

dilla: sbb tu akak berkenan nak bl

Related Posts with Thumbnails