Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

nape tekak ni tetiba rasa nak mkn bendalah ni???

dari minggu lepas aku asyik teringat2 kat makanan ni..
apsal ntah...
ke pasal gaji dah masuk smlm....
tetiba lg kuat pulak anak tekak ni mitak di jolok dgn makanan ni...
masih terasa2 kesedapan menikmati bendalah ni
cuma masa mkn makann ni aritu silapnyer dah terlampau kenyang..
tp keenakan rasa dia masih terasa...
nak tau pe benda yg aku kepingin sgt nak mkn???
v
v
v
v
v
v

vv
v
v
v

v
v
v
vv
v
v

v
v
vv
v

v
vv
v
v

vv
v
v
v
v
v
v
v
v
vv

v
vv

v
vv
v

vv
v

v
v
v
v
v
inile dia..

owh sedapnyer...
choclat chip cookies dia tebal giler dlm pan tu
kena pulak serve dgn eskrim tu..
walla...
harga dah la murah giler....
rm15.90 jew tu...
aaah.....
to hubby: "sayang....saya nak mkn lagi...
jom le teman sy gi mkn..... alang2... sy nak belanja awk skali sempena fathers day...
adiah anniversary u pun ai xblkan lg...."

 tgk aksi syafiqah mknmasa aritu...


last skali..
sbb terlampau kenyang.. xlalu nak abiskan..
tu pasal aku asyik teringat2 nak mkn lagi...


p/s: smua gmbar ni aku upload dr picasa web album dlm blog ni....
nak harapkan upload yg baru mmg xleh da..tension di situ...

5 comments:

alyyani said...

mmg nampak sedap! kat mana ni kak nak makannya??

Iela Fazielah said...

alyani: kat Bubba Gump Shrimp Co..... tu yg teringat2 tu...haha

- dieyana - said...

adu du ... dieyana pun terliur nih....:-))

Ujang9897 said...

dah terliur ni...meleleh air liur

Nadra Farissa said...

huhuhu... sodapnye~~~ nk gaks mkn eskremm gitew2...

Related Posts with Thumbnails