Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

penangan Nora Elena...


wah2... byk betul org review pasal citer ni ea..
aku dr xpernah tgk terus tgk...
tu pun stat ari rabu minggu lepas... so...
baru 3 episod aku tgk...
kalau x....haram aku xpernah tgk tv petang2 ni...
pasni kena tgk kat youtube episod yg awal2 lepas.. 

bila dah tau cerita ni di adaptasi dr novel Kasih Yang Suci karya Meen Zulaikha...

mencari2 aku novel ni..sib baik la kakak opis aku ni hantu novel..
ckp je citer pe semua dia ada....wah2.... 
bertambah syiok giler....!!!
tadi.. dpt dah novel ni..
aku org keberapa ntah pinjam....
xpe.. yg penting... dapat...
xsabar nak bc malam...

2 comments:

mummy_ayu said...

ayu baru 1st time tgk semalam petang..
novel dah baca..so..memang best..
baru nak follow balik nie..

alyyani said...

sy gak belum ada kesempatan nak tgk cite ni. huhu...

Related Posts with Thumbnails