Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

seronok bila dpt keluar adik beradik... makan johnny's puas2

ok.. b4 aku cerita kisah tunang adik aku..
aku nak kongsi2 gmbar2 bersantai dgn adik n kakak aku sepanjang 3hari balik rmh mak
sebenarnyerkan... aku dah bertahun2 xspend ms camni
bila hubby xde gi outstation ke BIntulu..
pastu kena pulak cuti sekolah...
skali skala mmg teringin nak blk kmpg mcm org2 lain
cuma kampung aku xjauh...
30 minit perjalanan dah smapi..
jadinyer..
mmg best sgt...

ok... ni aktiviti aku spend dgn dik aku yg bongsu.. fadlisyah dan no. 5..azura
eceli aktiviti ni hari jumaat..
boleh aku ajak diaorg balik rmh aku kejap kat serdang semata2 nak basuh baju ok
bkn pe.. hubby o/s 4hari bwk bj balik sekoyan..
kena pulak aku xbasuh bj dr hari isnin plus pakai bj gi rmh mak pun berkoyan2...
so.. blk rmh pg tu jam 9pg n basuh bj kejap..
lepas solat jumaat aku pun ajak adik2 berjalan2 kat alamanda
tu yg dpt bl kasut bday utk irfan tu
pastu pelagi..
ajak adik2 tong2 mkn johnny's steamboat..
mmg kelakar n seronok...
tp serius.. ni first time aku mkn johnny ni ye..
nak wat camne.. ai kan gadis kampung yg dok cerok KL
mana la tau benda2 ni semua..muahahahha

layan gmbar jelah..ye....
zasssss!


kami duduk kat meja luar
sambil mkn... smabil tgk lanskap..sambil sedut angin puas2..

menu...amik set B je yg Rm29.90 tu
tp ada la add nasi goreng la..
add 2  brg lagi.. mcm sikit pulak 

sambil2 tu bergmabr lg..sementara makanan smapai
tgk irfan n ucu ali dia...
baju paten sama la... sib baik kaler lain...
baru lah anak buah namanyer...kan???

syafiqah xnak kalah..nak posing disebalik periuk lg tu..


bila makanan dah sampai..
tersusun cantik atas meja...
emmm bestnyer...
tp kalau mkn kat tupai2 lg kenyangkan??
makn 10 kali tmabah pun xpe...
tp mcm ni pun dah kenyang gak

lepas bape minit..
mknn dah ready utk dimakan...

kesimpulannyer.... jonny's ok...
jumlah kena caj rm 60 ++..kira ok la tu
aktiviti haritu pun ok...best sgt...

10 comments:

lydzar said...

feveret saya tu. tp dh lama dh tak kesana..

alyyani said...

kak, sy sekarang tgh addict johnnys. nanti ada 1 entry jugak. :D

NzA said...

mmg best kalu blk kg n brfoya2 dgn adik bradik pompuan yg sekepala....

besarnya periuk steamboat tu..kt rumah akak cuma sesuai utk kami skluarga.....

SyaNa said...

ari tu try makan nasi goreng nenas dia sedapppp

tp aku suke steamboat buffet
lagi puas makan pastu seafood dia banyak pilihan

Dilla Ady said...

tak penah gi sini..cam bez jek kak..suke la stail mkn camni..celup2..panas2..

Iela Fazielah said...

lydzar: sama la.... suka mkn steamboat... tp kat johnny's ni 1st time

Iela Fazielah said...

alyyani: wah.. cepat2 buat... nak tgk !

Iela Fazielah said...

NZa: kak... periuk tu nampak cam besar.. tp comel jek..hehe

Iela Fazielah said...

sYana: ok la nasi goreng dia... aku xperasan pulak ada buat style buffet... tp nak cuba la...

Iela Fazielah said...

dilla: akak pun 1st time.. ala lebih kurang je mcm mkn kat kedai biasa.. cuma kali ni mkn kat tempat branded la kunun..hehe

Related Posts with Thumbnails