Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

skali skala berkebaya pendek...

last saturday...
ada majlis pertunangan adik aku no. 4..
tu yg aku syiok bercuti samapi 3hari kat rmh mak tu..
tp bukan buat pe pun... betul2 dtg.. bc novel..
pastu keluar gi jln..
sbbnyer.. semua brg hantaran adik aku dia tempah...
waa.... senang keje oooo...
mknn pun mak aku cater je.. xde masak pun

ok.. nak jd xciter.. aku ingat masa majlis tu nnt nak pakai bj kurung je..
tema majlis tu nnt kaler oren hitam...
skali... boleh adik aku tunjuk yg adik2 aku lain nnt nak melaram habis-habisan....
wah.. ini xleh jadi...
w/pun aku dah anak 3..... aku pun nak melaram gak...
giler perasan aku weh...
pastu aku tanya.. bj kebaya diaorg tu bl katner???
guess wat.. adik2 aku bl kat jln TAR...
ala... kedai bj murah depan sogo sederet dgn Harisson tu...
pelagi...
ari Khamis tu.. jam 11 pg aku dah drive ke jln TAR..
parking kat belakang Houz Depot tu je...
dgn modal RM 80 termasuk tudung.... aku dpt seset bj kebaya...
walla...
xsabr2 nak pakai oooooo....

nak tgk rupa aku ms majlis aritu???
ala... segan la pulak...
tp aku xmakeup sgt pun... harap bj je mcm vogue..mcm jelah...

jgn gelak ea tgk aku....
sila scrolll ye...

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
korang...
pelamin mini dia mcm pelamin org nak kawin..
baru tunang... ala..budget ciput...

ok... cerita sebenar majlis pertunangan akan menyusul kemudian ea....

lagi gmbar aku dgn adik aku no. 6

korang... jgn gelak tgk cara aku bergambar..
aku xtau...
asal berdiri je mesti lagu tu...
yg snap gmbar ni en don a.k.a my hubby ok...
dia tanya.. awk ni wakil produk mana??wakaka..
buat lawak bengong pulak dgn aku...tu saja perli la tu...

serius aku rasa lain mcm pakai kebaya pendek... 
al -maklumla...selalu pakai bj kurung n kebaya labuh..
pastu bj tu xbape best... tp lanjan jelah... janji nampak cun...
pss.... w/camnepun... kalau dah tua tu tua jugak ek..
melaram camnepun.. sah2 rupa xcun sbb dah masuk era 3series... huhu
ok.. daaa

15 comments:

mummy_ayu said...

wah..leh pakai kebaya pendek lagi..phewit...
Ayu las pakai kebaya pendek..masa my sis kawin dulu..time tu baru ada Ian sorang la..pas tu gantung cantik2 dah..

Farra Dhelina said...

pewittttttttt

Iela Fazielah said...

ayu: alamak... ai malu2 kucin la... hehe

Iela Fazielah said...

farra: phewiittttt

hajarus said...

wahhh ayu nyer akak... ;)

Iela Fazielah said...

hajarus: iyolah tu..segan akak... neway tq

.:nhalilah:. said...

ila.. blog hopping.. pastu jempa pulak.. pekabo? lama x jumpe kan.. kenal tak? x-jiran kat pinggiran putra.. dah tau blog ni senang la nak contact lepas2 ni..

Iela Fazielah said...

kak halilah: lama xjumpa.... alhamdulillah sihat... xsangka jumpa dlm blog... keep in touch ye

Dilla Ady said...

huwaaaaa...jeles...dilla nk jugakkkkkk!!!!


canteknye akakkkkk...kalah adik akak tu..

Iela Fazielah said...

dilla: tq.. err.... betul ke?? jeles diaorg dgr tu

NzA said...

ilah pakai kebaya pndek nmpk lbh slim la..sesuaiii...

Iela Fazielah said...

KAK NZA: tq... mcm segan nak pakai sbnrnyer..hehe

Nana said...

serius cun beb
aku suke kebaya pendek sebab efek dia
akan buat aku nmpk lagi tinggi

Iela Fazielah said...

nana: tq.. betul la.. nampak tinggi w/pun hakikat aku rendang...haha

alyyani said...

kak, cantik! modal tu berbaloi dgn rupa nya. ok je. momok perli sebab terkesima jap bini dia pakai kebaya pendek. hehehe.. theme oren hitam jarang org buat. menarik :)

Related Posts with Thumbnails