Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

lg novel baru sempat baca

kat PD aku berkesempatan bc novel ni - "JODOH atau CINTA"..
kakak aku bawak.. dia br beli..
dlm 1 malam aku dpt bc buku ni ngko..
caya xcayalah...
tp ada sikit lg nak khatam tp xsempat..
sbb kakak aku blk awal ari ahad tu sbb kena gi kursus kat Perak..
bestnyer citer dia...
nampaknyer kena cr buku ni utk khatamkan jugak sikit je lg


dan skrg.. aku hampir dah nak khatam novel ni - "M.A.I.D"
serius best giler..
pinjam mlm smlm kat nana..
korang bayang.. jam 8.30 mlm..
sanggup aku ketuk pintu rmh nana sbb  nak pulang novel dan pinjam novel baru..
aku betul2 boring smlm sambil nak tunggu mesin basuh abis putar basuh bj gi PD..
arini ni tinggal suku buku nak abis..
mmg kelakar la... berbaloi2 baca!


aku suka terbitan kaki novel.. semua novel dia terbaek!

11 comments:

Mama AA's said...

CS paling x leh baca novel hehe...

susah nak pupuk minat

pepun truskan minat mmbaca...:)

mummy_ayu said...

sama la....Ayu pun more to kaki novel sekarang nie...

notti netti said...

net ada buku M.A.I.D and ada satu lagi novel.......tapi tak baca-baca lagi..beli jer rajin...tapi kaki novel skang best walaupun ayat kengkadang cam budak sekolah eheheheh

Iela Fazielah said...

mama AA: membaca kena pupuk minat.. memula mcm leceh je.. tp bila dah terjebak...hmmmm terus kemaruk

Iela Fazielah said...

mummy_ayu: itu le.. ila tau pun pasal jiran ila ni yg bg tau... siap suruh bukak kat FB kakinovel lg kalau nak tau buku terbaru

Iela Fazielah said...

nett: ila br je abis bc buku maid ni smlm... ya allah..smapi arini ni teringat2 kisahnyer.. sgt best, kelakar n romantik.. cde pun kisah air mata dlm cerita MAID ni... puas hati la... 10 bintang utk novel MAID..hehe

* NaNa* said...
This comment has been removed by the author.
* NaNa* said...

jodoh atau cinta dah ade kat umah.. nk nnti meh ler ambik k..jangan ler malu2

NzA said...

baguslah ilah rajin baca novel..akak ni bab2 baca buku smpai 2-3 helai terus .............zzzzzzzzzzzzzzz........

Iela Fazielah said...

Nana: tq.. nnt ila dtg amik ye... buku MAID tu ila dah pun khatam...hehe....er ada buku lain x???

Iela Fazielah said...

kak NZA: susah tu kalau br stat dah ZZZZZZ..xleh den nak bantu..

Related Posts with Thumbnails