Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

makin besar makin pandai melawa budak pompuan ni

skrg ni aku perasan 1 perangai syafiqah...
mentang2 dah besor...
ramai kwn...
dah pandai melawa....
ikat rambut nak ikut style dia...
mama diadah xleh sesuka hati nak ikut style mama...
nak rasa dia menjerit marah2... sila lah ikat...




pepagi nak ikat rmbut syfiqah kena gaduh2 dulu...
kena tanya nak ikat tocang ke?? ikat dua ke?? ikat 1 ker..
ikat tinggi ke...???ikat rendah ke? 
smapai getah rambut pun kena pilih kaler ikut dia suka,,,
nnt alasan dia: NNT KAWAN KAKAK GELAK...
hamboi2 ...

tu pasal ikat rmbut...
1 lg pasal pakai kasut n stoking...
pun bukan main lagi....
aku perasan dah sebulan...
br pg tadi sempat snap gmbar dia ms pakai stoking
tu pun sbb jln jem...
dia pakai stoking n kasut skolah dlm kete
dulu asal sarung stoking dah cukup..
skrg xlagi...

stoking siap lipat cantik2....



tgk... lipat stoking dgn penuh berhati2....
kena sama n cun2....


last skali lepas lipat stoking..
kena comparekan... mesti sama level
punyerlah pandai budak ni...

kekadang mcm xcaya je anak dah beso panjang...
rasa mcm br smlm dia lahir...

3 comments:

lydzar said...

sket lagi kang, dia mula ~mama mana compact powder saya ek..mana lipgloss saya..mana mama letak ni...~
hihihi!!

Iela Fazielah said...

lydzar: mcm dah mula dah.. siap bl compact powder j&j yg comel tu... gi skolah siap pakai parfume...eee..kalah mama dia

MamaYatie said...

keke..pandainya anak dara ni..nurin tak start lagi peel ni..kena standby..hahaa

Related Posts with Thumbnails