Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

rombongan sekolah ke Zoo Negara

ahad lepas... 
syafiqah sertai rombongan Tadika Ho ke zoo negara..
bayaran RM49.50 meliputi tiket zoo, tmbg bas n mknn (KFC & gula2)

eceli aku bodek hubby ajak join syafiqah gi zoo
boleh bwk irfan jln2 skali
tp kami naik kete lain la..
xla join rombongan..
sbb niat nak amik gmbar syafqh dgn kawn2 dia
tp hubby xnak gi.. dia kata sibuk nak siapkan assgmt dia..
hangin je rasa..huhu

jd pg tu jam 7.30 antar syafiqah kat skolah..
dpt la tgk aksi anak2 semua..
sgt2 teruja dia dpt gi zoo dgn kawan2 naik bas
itu yg penting... naik BAS.. dia suka naik bas...hehe

layan gmbar jelah ye... 
gmbar2 aksi anak2 nak gi rombongan ke zoo..*U*


syafiqah baru smapai...

 masuk kelas cikgu sangkutkan name tag..
kalau sesat ke ada alamat rmh kat situ

tepat jam 8.15 semua org gerak berbaris ke depan sekolah..
comel2 tgk diaorg semua..
mana yg bertopi... mana yg dgn beg comel...kiut2...



budak kelas syafiqah yg pergi cuma 11 org je 

gmbar bwh ni bila semua org dah berkumpul..
ramainyer... 2 bas jugak la yg pergi ni


masa cikgu pass air kotak dan goodies bag.. ada coklat, gula2 n sumi dlm tu
semua dok masukkan dlm beg kecik masing2


 tgk budak kat gmbar bwh ni
geli hati... siap pakai sunglasses weh.... dgn topi dia... ewah!


jam 8.30 sharp..
semua org naik bas..
bagus tadika cina ni kan??
tersusun n teratur dan jugak sgt2 punctual!


syfqah atas bas
 alala..kakak lambai mama...
suka dia

babai kakak...

ptg tu jemput syafiqah jam 1.30 ptg
balik rmh mcm2 dia cerita..
smapai mkn burger KFC pun nak citer...

harap2 ada la gmbar syafiqah kat zoo aritu kot cikgu ada jual ke...hehe
mcm nilah kita ek..bila dah jd mak ni..anak pulak dah besar..
agaknyer ms kita kecik2 dulu mcm ni la mak kita layan kan..
sanggup berhabis utk anak utk gi rombongan sekolah...
janji anak gembira...

3 comments:

mummy_ayu said...

gie rombongan ngan kengkawan sekolah & gie ngan family byk lain nya.
dulu time kecik2..suka join rombongan, bila parents tak kasi tu, mesti merajuk jer...

- dieyana - said...

seronok anak2 g rombongan dgn kawan2/tecer...

sekolah cina ni, very punctual, n tersusun!

Nadra Farissa said...

tgk muke pun mesti bersinar2 ceria... yelah bukan slalu dpt jln ngan teacher, kwn2... syok sgt tgk anak2 pi outing camni kan?

Related Posts with Thumbnails